2.0 dohc i ruiskusta kaasariksi

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
aas-1

2.0 dohc i ruiskusta kaasariksi

Viesti Kirjoittaja aas-1 »

Olisko kellään selkeää näkemystä siitä että onko ton 2.0 dohc ruiskun muuttaminen kaasaripeliks ihan "läpihuutojuttu"? Selviääkö imusarjan vaihdolla ja ylimääräsen moottorielektroniikan yms osien purkamisella? entä mikä on doch kaasutin imusarjojen saatavuus/hinta???
Pappa- igor
Viestit: 78
Liittynyt: 21 Syys 2006 12:07
Paikkakunta: Tampere

Re: 2.0 dohc i ruiskusta kaasariksi

Viesti Kirjoittaja Pappa- igor »

aas-1 kirjoitti:Olisko kellään selkeää näkemystä siitä että onko ton 2.0 dohc ruiskun muuttaminen kaasaripeliks ihan "läpihuutojuttu"? Selviääkö imusarjan vaihdolla ja ylimääräsen moottorielektroniikan yms osien purkamisella? entä mikä on doch kaasutin imusarjojen saatavuus/hinta???
anteeksi tyhmyyteni ja tyhmät kysymykseni mutta miksi näin :oops:
nii- i, voi kun toi puhallin on pieni....
Bootsi
Viestit: 1084
Liittynyt: 25 Helmi 2005 14:01
Paikkakunta: ArcticCircle

Viesti Kirjoittaja Bootsi »

Kansi vaihtoon...
Mutta jos on KAT voipi olla ettei konttorilla katsota suopeasti. :wink:
Avatar
Riesa2.0
Viestit: 728
Liittynyt: 16 Huhti 2005 19:02
Paikkakunta: Nurmo
Viesti:

Re: 2.0 dohc i ruiskusta kaasariksi

Viesti Kirjoittaja Riesa2.0 »

Pappa- igor kirjoitti: anteeksi tyhmyyteni ja tyhmät kysymykseni mutta miksi näin :oops:
Tätä minäkin ihmettelin, mutta en kehdannut edes kysyä :roll: Ja jos tosiaan on vähäpäästöinen niin taitaa jäädä katsastuksessa leima saamatta!
Noin 10kpl Foorteja..
http://riesa20.urli.net/
Ile
Viestit: 10
Liittynyt: 23 Huhti 2005 17:18
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Ile »

Saahan noita sierroja vähäpäästöisenä kaasarilla! Eli jos haluisit rupee tommoseen hommaan niin sun pitäis ettii tommoset osat mitkä on tommosessa vähäpäästösessä kaasari vehkeessä,mutta ei kannata rupee ihan älytön homma.
Luigi81
Viestit: 74
Liittynyt: 23 Syys 2006 14:42
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Luigi81 »

http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... ue&theme=5

Tuolta imusarja ja kaasari.... 8) Muuten tossa operaatiossa ei ois järkee...(?)
kimmok
Viestit: 265
Liittynyt: 10 Heinä 2006 19:02
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja kimmok »

Unohda koko homma ja pistä ruisku vain kuntoon. Kaasarit on kaikki susia!
turbooo
Viestit: 13
Liittynyt: 13 Elo 2006 17:34

Viesti Kirjoittaja turbooo »

kyllä sen tolla kaasarillaki saa varmasti päästöistä läpi voi toki olla et joutuu vähä jekkuileen.ja kaikki kaasarit ei oo SUSIA.käyttäjässä vika jos ei pelaan saa:D
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Mutta kysymys kuuluu: Onko järkee vai eiiii????? :shock:
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Pappa- igor
Viestit: 78
Liittynyt: 21 Syys 2006 12:07
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pappa- igor »

TeRoK kirjoitti:Mutta kysymys kuuluu: Onko järkee vai eiiii????? :shock:
itse en lähtis kyseiseen hommaan :roll: mutta toiset tykkää äideistä toiset tyttäristä, sairaampi sortuu naapurin koiraankin :wink:
nii- i, voi kun toi puhallin on pieni....
Vastaa Viestiin