Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
1.6 bensa mondeo 1995.
Vikalistaa:
- tyhjäkäynti liian korkea (n.1100)
- kiihdyttäessä on semmonen alue jossain 2000 kierroksen jälkeen on ihan tyhjää..
- Bensaakin syö liikaa
- tuntuu olevan tukossa
Olisikohan joku anturi, mutta mikä niistä? Lambda vaihdettu, onkos niitä enemmän kuin yksi?
Kiitos 8)
Onko ilmamäärämittarin hehkulangat p***aset. Eli ota se mötikkä irti siitä imusarjan ja ilmanputsarin välistä, ja kato sen sisään ja ruiskuta crc:tä niihin lankoihin. Tunnistat ilmamäärämittarin helposti, eli siinä lukee MAF.
Tuota MAF:fia epäililtiin jo. Otin sen auki ja noin silmämääräisesti katsottuna oli täysin puhdas. Voisiko olla siis sellaista likaa jota ei lainkaan näe? onko niin herkkä??
Kiitos 8)
Taas pojat pelottelee!
Kyllä "tavallista" CRC:tä voi ruutata koska olen kokeillut ja hyvin on pelittänyt! Mahdollinen kalvo kyllä palaa pois kun langat kuumenevat! 8)
Monteonisti kirjoitti:Taas pojat pelottelee!
Kyllä "tavallista" CRC:tä voi ruutata koska olen kokeillut ja hyvin on pelittänyt! Mahdollinen kalvo kyllä palaa pois kun langat kuumenevat! 8)
Niin kyllä se palaa,mutta nimenomaan vaarana on että palaa niihin lankoihin kiinni karstaksi kuten aikaisemmin todettiin
Mahdollinen "karsta" lähtee irti kun antaa "hanaa", siis vähän virtausta imuputkeen! Tarkoitin tuota "yleisCRC:tä" joka on "ihmeaine", poistaa kosteuden ja ruosteen, parantaa kontaktia, auttaa sairauksiin ja nostaa potenssia............
Oon tässä parin omistuspäivän aikana huomannu, että kun pysähtyy esim. liikennevaloihin niin kierrokset ovat hetken n. 1200rpm ja laskevat sitten 900-1000rpm tienoille. Oisko jossain joku pienehkö imuvuoto vai onko tuo täysin normaalia?