Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
kertokaas viisammat minkä asetelman ja kytkin levyn pistän, mitkä sopis foortin 2.0 ohc:n vauhtipyörälle ja jotka välittäis vielä voimaakin jonkin verran, mutta ei maksaisi hirveitä. Foortin omalla ei varmaan kovin pitkälle pötkitä.
kun ei millään viittis laittaa maltaita maksavaan, kun rahaa menee mukavasti muutenkin, että löytyykö mitään edullista patenttia toisesta autosta ja yksinkertaisesti sovitettavaa.
Oli mulla aikoinaan pemarin 228mm teräsvauhtipyörä soviteltuna oharin perään. Sorvailemaan joutuu..
Mutta eipä silläkään vakio asetelmalla ja massalevyllä kuuhun menty.
4-lapainen sinteri jousilla ja Ap:n astelma niin riittää tuonne liki 285/450Nm. Tai ainakin itsellä viellä toimi noilla luvuilla.
330/450Nm alkaa ilmetä vaihdoissa ongelmia=ei tartu enään täys vedoissa kiinni.
no kyl se varmaa 200 hp riittää ainakii..en mee kyllä takuusee
mul on omas autos kyseiset vermeet ja ainakii piti ihan hyvin 150hp ja 253nm..en oo päässy kokeilee vielä isommil paineil ku ei oo kunnon säädöissää vielä..
mistähän sais halvalla noita ap racingin asetelmia, muualtakin kuin autoracingilta. Ja paljonkohan suurinpiirtein tulee vääntöö ja voimaa, kun myllyn kokoonpano on 92mm männät, 2.0L kansi jota on avarrettu, bf 134 nokka, 40 tuplat, garretin T3/4 50/50mm siivillä ja sytytykseksi tulee crane xr700 ja välijäähytin on tietenkin. Ja kuinkahan noi mahlen takomännät ja is:n kanget kestää ahtoja ja heppoja.
esco_73 kirjoitti:kumpi sintteri vai kupari ja moni lapanen ja jousitettu vai ilman.
Sama asia tuo sinteri&...
Jos ei ole tarkoitus tehdä mitään vääntö monsteria niin jousitettu,voimansiirrolle edullisempi. Mut jos jotain 500Nm konetta tekemässä niin lman jousia kun kuolevat jo 10Tkm paikkeilla.
Samu kirjoitti:no kyl se varmaa 200 hp riittää ainakii..en mee kyllä takuusee
mul on omas autos kyseiset vermeet ja ainakii piti ihan hyvin 150hp ja 253nm..en oo päässy kokeilee vielä isommil paineil ku ei oo kunnon säädöissää vielä..
perun puheeni en usko et kestää ees sit 200hp... tai ehkä just ton 200 mut vääntöö se ei kestä mitää.. oma kävi luistaa jo..älkää ikinä ostako tommost sportti asetelmaa siint ei oo yhtää mihinkää...