asetelma

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
esco_73
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Elo 2006 20:39

asetelma

Viesti Kirjoittaja esco_73 »

kertokaas viisammat minkä asetelman ja kytkin levyn pistän, mitkä sopis foortin 2.0 ohc:n vauhtipyörälle ja jotka välittäis vielä voimaakin jonkin verran, mutta ei maksaisi hirveitä. Foortin omalla ei varmaan kovin pitkälle pötkitä.
country sedan
Viestit: 692
Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja country sedan »

Vapari vai ahdettu?
esco_73
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Elo 2006 20:39

Viesti Kirjoittaja esco_73 »

ahdettu myllyhän tuo olis
esco_73
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Elo 2006 20:39

Viesti Kirjoittaja esco_73 »

ja välittäis semmosen 250hv moottorissa olevan väännön, mitä siinä sitten suurinpiirtein vääntöö olis.
Pappa- igor
Viestit: 78
Liittynyt: 21 Syys 2006 12:07
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pappa- igor »

esco_73 kirjoitti:ja välittäis semmosen 250hv moottorissa olevan väännön, mitä siinä sitten suurinpiirtein vääntöö olis.
eiköhän siä joku cosun asetelma/ vastaava riitä ihan hyvin
nii- i, voi kun toi puhallin on pieni....
country sedan
Viestit: 692
Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja country sedan »

esco_73 kirjoitti:ja välittäis semmosen 250hv moottorissa olevan väännön, mitä siinä sitten suurinpiirtein vääntöö olis.
256hv ja 310Nm, piti laittaa AP:n race asetelma ja jousittamaton sintteri että rupes pitään.
tony the tiger
Viestit: 22
Liittynyt: 22 Kesä 2006 03:28
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja tony the tiger »

Pappa- igor kirjoitti: eiköhän siä joku cosun asetelma/ vastaava riitä ihan hyvin
Cossun asetelma vaan ei taida sopia ohc vauhtipyörään.
Aksu
Viestit: 1004
Liittynyt: 10 Helmi 2005 00:20

Viesti Kirjoittaja Aksu »

tony the tiger kirjoitti: Cossun asetelma vaan ei taida sopia ohc vauhtipyörään.
Eikä t9:n kytkin koppaankaan sellaisenaan.
gti golo palloilija
esco_73
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Elo 2006 20:39

Viesti Kirjoittaja esco_73 »

kun ei millään viittis laittaa maltaita maksavaan, kun rahaa menee mukavasti muutenkin, että löytyykö mitään edullista patenttia toisesta autosta ja yksinkertaisesti sovitettavaa.
country sedan
Viestit: 692
Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja country sedan »

Oli mulla aikoinaan pemarin 228mm teräsvauhtipyörä soviteltuna oharin perään. Sorvailemaan joutuu..
Mutta eipä silläkään vakio asetelmalla ja massalevyllä kuuhun menty.
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

kuparikytkin autoracingissa 169,-
(pelkkä levy)
Focus 1.0 edition a6 2017
esco_73
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Elo 2006 20:39

Viesti Kirjoittaja esco_73 »

kyllähän noita kytkinlevyjä saa halvalla, mutta toi asetelma nyt sitten on kalliimpi, ettei viittis uhrata fyffee niin kauheesti.
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

halpa ja hyvä ei sitten mahdu samaan lauseeseen, eli kumman haluat :wink:
Focus 1.0 edition a6 2017
esco_73
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Elo 2006 20:39

Viesti Kirjoittaja esco_73 »

köyhällä ei oo varaa ostaa halpaa, että kai sitä sitten pitää uhrata rahaa, jos halvalla ei hyvää saa.
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

esco_73 kirjoitti:köyhällä ei oo varaa ostaa halpaa, että kai sitä sitten pitää uhrata rahaa, jos halvalla ei hyvää saa.
se on ikävä kyllä totuus, se on koitettu niin monta kertaa mennä siitä mistä aita on matalin ja joka kerta se kostautuu... :?
Focus 1.0 edition a6 2017
mr.oohoosee
Viestit: 99
Liittynyt: 29 Joulu 2005 22:34
Paikkakunta: north state

Viesti Kirjoittaja mr.oohoosee »

3-lapainen jousittamaton levy ja vakio sachs asetelma oli mulla turbo oharissa ja piti ihan hyvin reilu 200 heppaa.
Aksu
Viestit: 1004
Liittynyt: 10 Helmi 2005 00:20

Viesti Kirjoittaja Aksu »

4-lapainen sinteri jousilla ja Ap:n astelma niin riittää tuonne liki 285/450Nm. Tai ainakin itsellä viellä toimi noilla luvuilla.
330/450Nm alkaa ilmetä vaihdoissa ongelmia=ei tartu enään täys vedoissa kiinni.
gti golo palloilija
esco_73
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Elo 2006 20:39

Viesti Kirjoittaja esco_73 »

miten tommonen rally racesta oleva 216mm sport asetelma. niin kuikahan tommonen asetelma sintterilevyn kanssa välittäis voimaa.
Samu
Viestit: 75
Liittynyt: 17 Loka 2005 15:22
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja Samu »

no kyl se varmaa 200 hp riittää ainakii..en mee kyllä takuusee
mul on omas autos kyseiset vermeet ja ainakii piti ihan hyvin 150hp ja 253nm..en oo päässy kokeilee vielä isommil paineil ku ei oo kunnon säädöissää vielä..
Sierra 2.0 -85 turbo
Bmw e21 320i
Scorpio 2.0i
esco_73
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Elo 2006 20:39

Viesti Kirjoittaja esco_73 »

mistähän sais halvalla noita ap racingin asetelmia, muualtakin kuin autoracingilta. Ja paljonkohan suurinpiirtein tulee vääntöö ja voimaa, kun myllyn kokoonpano on 92mm männät, 2.0L kansi jota on avarrettu, bf 134 nokka, 40 tuplat, garretin T3/4 50/50mm siivillä ja sytytykseksi tulee crane xr700 ja välijäähytin on tietenkin. Ja kuinkahan noi mahlen takomännät ja is:n kanget kestää ahtoja ja heppoja.
esco_73
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Elo 2006 20:39

Viesti Kirjoittaja esco_73 »

kumpi sintteri vai kupari ja moni lapanen ja jousitettu vai ilman.
Aksu
Viestit: 1004
Liittynyt: 10 Helmi 2005 00:20

Viesti Kirjoittaja Aksu »

esco_73 kirjoitti:kumpi sintteri vai kupari ja moni lapanen ja jousitettu vai ilman.
Sama asia tuo sinteri&...
Jos ei ole tarkoitus tehdä mitään vääntö monsteria niin jousitettu,voimansiirrolle edullisempi. Mut jos jotain 500Nm konetta tekemässä niin lman jousia kun kuolevat jo 10Tkm paikkeilla.
gti golo palloilija
Samu
Viestit: 75
Liittynyt: 17 Loka 2005 15:22
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja Samu »

Samu kirjoitti:no kyl se varmaa 200 hp riittää ainakii..en mee kyllä takuusee
mul on omas autos kyseiset vermeet ja ainakii piti ihan hyvin 150hp ja 253nm..en oo päässy kokeilee vielä isommil paineil ku ei oo kunnon säädöissää vielä..
perun puheeni en usko et kestää ees sit 200hp...:( tai ehkä just ton 200 mut vääntöö se ei kestä mitää.. oma kävi luistaa jo..:(älkää ikinä ostako tommost sportti asetelmaa siint ei oo yhtää mihinkää...
Sierra 2.0 -85 turbo
Bmw e21 320i
Scorpio 2.0i
Vastaa Viestiin