Kentti ja tuplakaasarit
Kentti ja tuplakaasarit
Elikkäs jos ja kun aletaan asentamaan 40 sivuimuja niin kuinkahan karuihin lukuihin toi bensankulutus mahtaa käydä hyvin säädettyjen kaasareiden kera?
Kellään kokemuksia kentistä 40 tuplien kanssa?
Pyörrettä tankkiin luvassa
Kellään kokemuksia kentistä 40 tuplien kanssa?
Pyörrettä tankkiin luvassa
jos et vaihda mitään muuta ku ne kaasarit ni ei nouse bensan kulutus ainakaa huomattavasti... ite ku laitoin pelkät tulat ni en ainkaa ite huomannu mittää kauheet eroo, mut sit ku ruppes kantta ja nokkaa vaihtamaa ni sit kyl huomas, nyt toi mun 1.6ohc vien noin 10-15litraa kaupunki ajos...
Ford Sierra 1.6ohc -83
Kenttin tuplat
Minula oli -68 Cortinassa 45m dell'orton tuplat,vaparit joka kurkulla,289-nokka,peltisarja,kevennetty vauhtipyörä,tupla jakopää,tasapainoitettu alakerta ja muutenkin palikat sovitettu huolella paikoilleen ja flekti muutettu sähköiseksi.Vei normaaliajossa 10l ja allekkin jos malttoi olla polkematta.Mutta 35 litraa hetkessä ei ollut mikään mahdottomuus sorarännissä miljoonaa syöksyessä.Tehoja penkattiin takapyörästä 128hp.
1600cc Kent
1600cc Kent
Ford Cortina Mark2 GT -68.Mennytä
Ford Taunus 12m 15 TS -vm 64.Projekti.ST-auto
Ford Mondeo 1.8 CLS STW -96
Saab 900i 16 -91
Ford Taunus 12m 15 TS -vm 64.Projekti.ST-auto
Ford Mondeo 1.8 CLS STW -96
Saab 900i 16 -91
Löytyy joo, mutta kaasarit nyt on halvin ja helpoin ratkaisu. Mulle ainakin justiin se ja sama onko pellin alla kaasarit vai ruisku jos pyöräteho vaan penkissä tyydyttää. 8)Mikkovaan kirjoitti:Kun nyt ensiks saan hommattua jonkun classic-projektin niin siihen en ees harkitse kaasuttimia, oli kone mikä tahansa. Löytyy niitä muitakin vaihtoehtoja..
Ford Escort RS2000 r.F
Ford Focus
Ford Focus
Suoraa sanoen ne kokemukset mitä mulla on ruiskuista on suoraan sanoen perseestä.. Aina kuralla ku joku anturi on vähä poksahtanu tai muuten vaan sekasin.. joku keleen y2k bugi ..
Niin ja ku on tollanen antiikkimoottori ni eihä sen imagoon kuulu ruisku
Joo mutta onhan sitte nämä paremmat rallikäytössä olevat ruiskut aivan eri asiat ku siviiliautojen vakioruiskut.
Niin ja ku on tollanen antiikkimoottori ni eihä sen imagoon kuulu ruisku
Joo mutta onhan sitte nämä paremmat rallikäytössä olevat ruiskut aivan eri asiat ku siviiliautojen vakioruiskut.
-
- Viestit: 692
- Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
- Paikkakunta: Kausala
Itellä Megaruutta Sierrassa, ei valittamista. Parhaiten toimiva turbo kone mitä on ollu.esaq kirjoitti:Suoraa sanoen ne kokemukset mitä mulla on ruiskuista on suoraan sanoen perseestä.. Aina kuralla ku joku anturi on vähä poksahtanu tai muuten vaan sekasin.. joku keleen y2k bugi ..
Niin ja ku on tollanen antiikkimoottori ni eihä sen imagoon kuulu ruisku
Joo mutta onhan sitte nämä paremmat rallikäytössä olevat ruiskut aivan eri asiat ku siviiliautojen vakioruiskut.
Johan kenttiläisen kanssa käytettiin 60 luvulla ruiskua...