Kiekkamittari sierraan
-
Kiekkamittari sierraan
Elikkäs, olen vaihatamassa sierraani mittaristoa kun särkyi trippimittari. Hajottamolta löysin uuden jossa olis kierroslukumittari ja oisi muutenkin parempi. Kysymys kuuluukin mitä täytyy tehdä että saa kieppimittarin toimimaan, alkuperäisessä mittaristossa ei siis ole kyseistä mittaria. Pitääkö sinne piuhoja vedellä ja minne?
Auto on siis toi 1.6i cvh -92, elimenluovuttajana toimii -90 2litranen.
Auto on siis toi 1.6i cvh -92, elimenluovuttajana toimii -90 2litranen.
Mondeo -96 1.8td
Onneks olkoon, varmaan sadas kerta kun pääset mainitsemaan. Miltä nyt tuntuu? On se hyvä että on muutama seriffi paikalla vahtimassa että kaikki varmasti jaksaa hakea. Ja jos ei hae, niin tulee linkkivinkki. Ei millään pahalla, ottaa vaan pannuun välilläjaska74 kirjoitti:haku-nappi yläreunassa...

Sierra 2.0i dohc -92 ajettu paljon, viikossa 1200km
-
Noh, kyllähän sitä ihminen ilmeisesti sitten liian laiska on kun ei kehtaa hakua käyttää. En vain haulla mielestäni löytänyt selkeitä ohjeita miten tämä toteutetaan, sillä erehdyin kysymään. Noh, pitääpä sitten alkaa käyttämään enemmän tuota hakua niin ei tule topikkeja liikaa...=(
Kiitos ja kumarrus!
Kiitos ja kumarrus!
Mondeo -96 1.8td
-
Vielä kerran hattu kourassa takaisin 
Parin tunnin Haku- napin käyttämisen jälkeen en saanut selvyyttä minne pitää mennä tuossa ykspisteruisku vehkeessä tuon kierroslukumittarin piuhat, yks on kait +, toinen -, ja kolmas menee jonnekkin, mitä en mistään topikista löytänyt
Elikkäs, jos joku löytää haulla tuon jutun antakoon siitä linkin...
Tai jos joku sen tietää jostain muualta niin voipi kertoa.

Parin tunnin Haku- napin käyttämisen jälkeen en saanut selvyyttä minne pitää mennä tuossa ykspisteruisku vehkeessä tuon kierroslukumittarin piuhat, yks on kait +, toinen -, ja kolmas menee jonnekkin, mitä en mistään topikista löytänyt

Elikkäs, jos joku löytää haulla tuon jutun antakoon siitä linkin...
Tai jos joku sen tietää jostain muualta niin voipi kertoa.
Mondeo -96 1.8td
Joskus oon netistä löytäny oikeen kuvitetun ohjeen kuinka tuo tapahtuu ja cossuklubin puolella se on "stickynä", tosin vissiinkin pitää olla joku pyhä jäsen että sen saa avata ja katsoa.
Tuossa oli jotain puhetta, josko auttais yhtään?
viewtopic.php?t=2614&view=next
Mutta jos ei muuten ni koita googlettaa, joskus sen kautta oon itekki sen vahingossa löytäny.
Tuossa oli jotain puhetta, josko auttais yhtään?
viewtopic.php?t=2614&view=next
Mutta jos ei muuten ni koita googlettaa, joskus sen kautta oon itekki sen vahingossa löytäny.
Oletko lukenut: viewtopic.php?t=2421
Jos et löydä kierroslukumittarille signaali-johtoa, vedä se puolan miinukseen.
Jos et löydä kierroslukumittarille signaali-johtoa, vedä se puolan miinukseen.
-