Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mitäs kaasaria/imusarjaa kannattais vaihtaa tuohon fiestaan? Tuo nykyinen kaasari kun ei ole mikään paras ja se on kuitenkin pakosarjan kanssa se suurin ahdistaja. Jokin kaksikurkkuinen kaasari taitaisi olla paras? Mutta mitenkäs imusarjan kanssa, saako sopimaan?
Entäs sitten mikä pakosarja olisi parempi? Ei taida edes saada parempaa, taitaa mennä tekemisen puolelle?
Muuta ei oikeastaan taida tarvita tehdä, jotta sais pikkasen tehoa lisää. Ilman koneen avaamista siis
Nyt tulee ihan tajunnan virran puutetta,mutta onkos siinä Valencian moottori?
Kun se on Kenttiläisen jatketta ikään kuin,niin osuiskos siitä nokka ja kaasari? Sitä sun Cortinan konetta ajattelin vaan..josko olisit itteltäs lainannut osia. Mutta oliko niissä tehoissa nyt sitten muutenkaan eroa..
En kyllä muista noista kummastakaan sen paremmin mitään.
Joku 1.4 Escortin kaasari ehkä..?
Olematon huomautus, fiestoissa tosiaan käytettiin KENT koneita. Escorteissa sittemin Valenciaa kaksi eri konetta ei käy kun muutama hassu osa keskenään.
Megado kirjoitti:Olematon huomautus, fiestoissa tosiaan käytettiin KENT koneita. Escorteissa sittemin Valenciaa kaksi eri konetta ei käy kun muutama hassu osa keskenään.
Kyllä se mun mielestä ihan valencia on, ainakin omassani oli vm80 1.1, jostain ajovalo.net:stä varmaan löytyis tiukkaa faktaa
Mechanically, the Fiesta followed tradition, with an end-on four-speed manual transmission mounted to a new version of the Ford Kent OHV engine dubbed "Valencia", named after the brand new Spanish factory in Almusafes, Valencia, developed especially to produce the new car. Ford's plants in Dagenham, England and Cologne, Germany were also used to manufacture Fiestas.
Juu aitoa kenttiä ei ole ollut kuin takavetoisissa, etuvetoisissa sitten kentin kopiota eli valenciaa. Ainut osa mikä taitaa käydä päikseen on venttiilin nostajat. Ei edes pultit ja mutteri käy kun tuuma --> milli
Joskus näin vakio b-asconassa 40 vai olikohan 45mm kaasarit 1/pytty tehoa ei kyllä ollut hirmuisesti mutta bensaa meni kuin kovemman luokan raaserissa.
Regu kirjoitti:Joskus näin vakio b-asconassa 40 vai olikohan 45mm kaasarit 1/pytty tehoa ei kyllä ollut hirmuisesti mutta bensaa meni kuin kovemman luokan raaserissa.
mä oon nähny tuplakaasareita vaikka missä autoissa...