Pikkuvirit
Pikkuvirit
Mitäs kaasaria/imusarjaa kannattais vaihtaa tuohon fiestaan? Tuo nykyinen kaasari kun ei ole mikään paras ja se on kuitenkin pakosarjan kanssa se suurin ahdistaja. Jokin kaksikurkkuinen kaasari taitaisi olla paras? Mutta mitenkäs imusarjan kanssa, saako sopimaan?
Entäs sitten mikä pakosarja olisi parempi? Ei taida edes saada parempaa, taitaa mennä tekemisen puolelle?
Muuta ei oikeastaan taida tarvita tehdä, jotta sais pikkasen tehoa lisää. Ilman koneen avaamista siis
Entäs sitten mikä pakosarja olisi parempi? Ei taida edes saada parempaa, taitaa mennä tekemisen puolelle?
Muuta ei oikeastaan taida tarvita tehdä, jotta sais pikkasen tehoa lisää. Ilman koneen avaamista siis
Sodat sodittu
Ford Cortina -71
Ford Cortina -71
Nyt tulee ihan tajunnan virran puutetta,mutta onkos siinä Valencian moottori?
Kun se on Kenttiläisen jatketta ikään kuin,niin osuiskos siitä nokka ja kaasari? Sitä sun Cortinan konetta ajattelin vaan..josko olisit itteltäs lainannut osia. Mutta oliko niissä tehoissa nyt sitten muutenkaan eroa..
En kyllä muista noista kummastakaan sen paremmin mitään.
Joku 1.4 Escortin kaasari ehkä..?
Kun se on Kenttiläisen jatketta ikään kuin,niin osuiskos siitä nokka ja kaasari? Sitä sun Cortinan konetta ajattelin vaan..josko olisit itteltäs lainannut osia. Mutta oliko niissä tehoissa nyt sitten muutenkaan eroa..
En kyllä muista noista kummastakaan sen paremmin mitään.
Joku 1.4 Escortin kaasari ehkä..?
ei sieltä mitään junia t...
Tuon mukaan siellä on Valencia kone:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Fiest ... ifications
Mechanically, the Fiesta followed tradition, with an end-on four-speed manual transmission mounted to a new version of the Ford Kent OHV engine dubbed "Valencia", named after the brand new Spanish factory in Almusafes, Valencia, developed especially to produce the new car. Ford's plants in Dagenham, England and Cologne, Germany were also used to manufacture Fiestas.
eli Kentin seuraaja Valencia.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Fiest ... ifications
Mechanically, the Fiesta followed tradition, with an end-on four-speed manual transmission mounted to a new version of the Ford Kent OHV engine dubbed "Valencia", named after the brand new Spanish factory in Almusafes, Valencia, developed especially to produce the new car. Ford's plants in Dagenham, England and Cologne, Germany were also used to manufacture Fiestas.
eli Kentin seuraaja Valencia.
--=< Mondeo 1.8L Duratec 125hv Mk III 2002 >=--