2.0 Mondeo stw -97 taitaa hajota..
2.0 Mondeo stw -97 taitaa hajota..
..Ainakin jos toi temppuilu jatkuu pitkään!
Eli: Kierrokset nousee itekseen 4500 kieppeille.
Ei kovin mukavaa kaupunkiliikenteessä..
Seos laihalle? Vai mikä?
Mistä alottais etsinnät, valohoitoa auto saa parkkiksellakin, eli huoltoon en enää vie.
Eli: Kierrokset nousee itekseen 4500 kieppeille.
Ei kovin mukavaa kaupunkiliikenteessä..
Seos laihalle? Vai mikä?
Mistä alottais etsinnät, valohoitoa auto saa parkkiksellakin, eli huoltoon en enää vie.
-Ei rahanmenolla rajaa, kun voortilla ajaa-
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
- Mondeomies
- Viestit: 661
- Liittynyt: 30 Marras 2005 18:43
- Paikkakunta: Perniö, Salo
No enpä ole noihin voortin ruiskuihin pahemmin perehtynyt, eikä huvittaisi perehtyä nytkään. Eli tänään kun jaksoi perehtyä asiaan ja hiukan funtsi niin suutinten mageettiventtiilit tosiaan pitää voortissa aikamoista mekkalaa..
Kuten jo aiemmin sanoin, käyttöauton rassaus käy hermoille, harrasteauton ei. Ja mondeosta EI tule harrasteautoa ikinä, ainakaan minulle.
Tähän mennessä ei ole muuta vikaa löytynyt kuin läppärungon ja ilmanohjain kotelon? välinen tiiviste väärässä asennossa. Ei tosin temppuillut illalla mutta en usko että vika poistui pelkällä tiivisteen, liittimien & letkujen ronkkimisella..
Toivottavasti ei jatka oireilua, sillä voortin huolto on ainut mesta missä vikakoodeja sais täälläpäin purettua ja niille nihilisteille menen vasta kun on aivan pakko!

Kuten jo aiemmin sanoin, käyttöauton rassaus käy hermoille, harrasteauton ei. Ja mondeosta EI tule harrasteautoa ikinä, ainakaan minulle.


Tähän mennessä ei ole muuta vikaa löytynyt kuin läppärungon ja ilmanohjain kotelon? välinen tiiviste väärässä asennossa. Ei tosin temppuillut illalla mutta en usko että vika poistui pelkällä tiivisteen, liittimien & letkujen ronkkimisella..


Toivottavasti ei jatka oireilua, sillä voortin huolto on ainut mesta missä vikakoodeja sais täälläpäin purettua ja niille nihilisteille menen vasta kun on aivan pakko!


-Ei rahanmenolla rajaa, kun voortilla ajaa-
mondeo 2.0 stw -97 jatkaa temppuilua
Vika palasi. Luulin jo että läppärungon ja sen päällä olevan kotelon välinen tiiviste olisi syyllinen, siinä kun on palkeenkieli. Mutta mitkä anturit on siinä ilmanputsarilta lähtevässä letkussa?
Se isompi siinä päälipuolella varsinkin kiinnostaa. Kun kierrokset nousee itsekseen ja piuhat nappaa irti kierrokset putoaa alle 500 rpm:n. Vastaa kaasuun mutta meneekö jotain rikki jos pitempään ajelee?
Se isompi siinä päälipuolella varsinkin kiinnostaa. Kun kierrokset nousee itsekseen ja piuhat nappaa irti kierrokset putoaa alle 500 rpm:n. Vastaa kaasuun mutta meneekö jotain rikki jos pitempään ajelee?
-Ei rahanmenolla rajaa, kun voortilla ajaa-
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Kun konsultoin Fordin korjaamopäällikön kanssa, kävi ilmi että jos kaasuvaijeri on hiukan kiristyksessä se sotkee koko sydeemin. Kokeilin löysätä pari pykälää ja toistaiseksi ei ole ollut ongelmia.
Tosin samalla tuli käännettyä imukoteloa tiivistettä siten ettei rikkinäinen kohta ole suoraan näkösällä. Pelkkää tiivistettä (eli sitä o-rengasta) ei kuulemma saa erikseen!
Noh, pitänee kysellä muualta..
Kokeilin ajaa ilman maf-anturia ja ei ollut havaittavaa vaikutusta. Luuska mikä luuska. Tosin nopeasti kiihdyttäessä ilmaantui ärsyttävä nykäys, mutta muuten ei nykimistä ilmennyt.
Jos ongelmat palaa niin kokeillaan huohotusventtiilin vaihtoa ja jollei se auta sitten tyhjäkäynti solenoidi. kulutuksen puolesta tosin maf lienee jo ehtoo puolella.
Paljonko soppaa muille 2,0 ltr maistuu?
Tosin samalla tuli käännettyä imukoteloa tiivistettä siten ettei rikkinäinen kohta ole suoraan näkösällä. Pelkkää tiivistettä (eli sitä o-rengasta) ei kuulemma saa erikseen!

Kokeilin ajaa ilman maf-anturia ja ei ollut havaittavaa vaikutusta. Luuska mikä luuska. Tosin nopeasti kiihdyttäessä ilmaantui ärsyttävä nykäys, mutta muuten ei nykimistä ilmennyt.
Jos ongelmat palaa niin kokeillaan huohotusventtiilin vaihtoa ja jollei se auta sitten tyhjäkäynti solenoidi. kulutuksen puolesta tosin maf lienee jo ehtoo puolella.
Paljonko soppaa muille 2,0 ltr maistuu?
-Ei rahanmenolla rajaa, kun voortilla ajaa-