Oletko lukenut tämän threadin viestejä ensinkään? Vielä kerran mikään foordin 5-vaihteinen laatikko ei mene ilman kytkilevyn vaihtoa tuohon 1.6ohc:n perään. Jos kytkinlevyn vaihto on ylitsepääsemätön ongelma kannattaa unohtaa noi 5v laatikot ja ajella sillä 4vaihteisella.Grazzius kirjoitti:hahah eli siis onkohan semmosta mikä sopii suoraa ?
TYPE 9, 5-VAIHTEINEN käykö tuo sierra 1.6 kaasari 5d vm88
Ford Escort RS2000 r.F
Ford Focus
Ford Focus
juu kyllä olen lukenut mut mihinkä sitä luottaa jos joka toinen sanoo että käy suoraan ja jokatoinen että ei käy??? ei ole mikään ongelma alkaa niitä osia vaihtamaan vaan suurin ongelma on niiden ostamisessa ja etsimisessä!"!!"Q!
Sierra 1.6 1988
nyt olis ajankohtaista tuo laatikon vaihto sierraan 4-lovisesta 5-loviseen käykö tämän ja tämän laatikot päittäin ja mitä irrotan mk1 sierrasta että laatikko käy 88vm sierraan? (kytkin+asetelmat tulee uudet)
ja käykö loput tuosta vanhemmasta riesasta uudempaan?
ja käykö loput tuosta vanhemmasta riesasta uudempaan?
Sierra 1.6 1988
Ajattelitko vielä monta kertaa kysyä tuota samaa kysymystä?Grazzius kirjoitti:nyt olis ajankohtaista tuo laatikon vaihto sierraan 4-lovisesta 5-loviseen käykö tämän ja tämän laatikot päittäin ja mitä irrotan mk1 sierrasta että laatikko käy 88vm sierraan? (kytkin+asetelmat tulee uudet)
ja käykö loput tuosta vanhemmasta riesasta uudempaan?
Ford Escort RS2000 r.F
Ford Focus
Ford Focus
juu ajattelin niin monta kertaa että saan vastauksen ? ei oikein auta vastaus "kyl ne käy ehkä"
tai toinen sanoo et kytkin pitää vaihtaa ja toinen sanoo et ei ...
kytkin kylläkin pitää vaihtaa sen tarkistin.
ja mikä V...u se kardaanin tumppi on????!!!!!!!
tai toinen sanoo et kytkin pitää vaihtaa ja toinen sanoo et ei ...
kytkin kylläkin pitää vaihtaa sen tarkistin.
ja mikä V...u se kardaanin tumppi on????!!!!!!!
Sierra 1.6 1988
Kumminkin tuossa vaiheessa on kaikki tarvittava irrallaan,ja pääset kokeilemaan mikä osa menee ja mikä ei,luultavasti siinä ei tule kuitenkaan mitään ongelmaa vastaan
ei sieltä mitään junia t...
Laatikon vaihto on ns. Plug and play..
MUTTA
Sinun täytyy etsiä sopivat osat, mitään ei tarvitse itse "veistää puusta".
Kytkinlevyn, pitää sopia laatikonakselin booreihin.
Paineasetelman, pitää sopia vauhtipyörään
Kardaanin, pitää sopia laatikonhännän booreihin.
Kardaanin pitää olla pituudeltaan sopiva (5v pidempi kuin 4v)
Laatikon palkin pitää sopia koneen ja laatikon kans kohdilleen (5v pidempi kuin 4v)
:roll:Käyttämällä HIEMAN omaa päätä, osaa kyllä päätellä mistä pitää osat ottaa, siitä 5v Sierrasta vai siitä 4v Sierrasta.ö
Kardaanin tumppi=joke=joukki= se osa kardaania mikä menee laatikonhäntään sisälle. (eri kokoisilla booreilla olevia)
MUTTA
Sinun täytyy etsiä sopivat osat, mitään ei tarvitse itse "veistää puusta".
Kytkinlevyn, pitää sopia laatikonakselin booreihin.
Paineasetelman, pitää sopia vauhtipyörään
Kardaanin, pitää sopia laatikonhännän booreihin.
Kardaanin pitää olla pituudeltaan sopiva (5v pidempi kuin 4v)
Laatikon palkin pitää sopia koneen ja laatikon kans kohdilleen (5v pidempi kuin 4v)
:roll:Käyttämällä HIEMAN omaa päätä, osaa kyllä päätellä mistä pitää osat ottaa, siitä 5v Sierrasta vai siitä 4v Sierrasta.ö
Kardaanin tumppi=joke=joukki= se osa kardaania mikä menee laatikonhäntään sisälle. (eri kokoisilla booreilla olevia)
jep kiitoksia tiedoista...
ajatuksena tällä kyselyllä oli että ei tarttee purkaa nähdäkseni mitä pitää tehdä ja kasata ja taas purkaa kun sen tekee.
eli olis kaikki osat valmiina kun alkaa vaihtamaan että ei joudu ilman autoa olemaan ennen ku osat löytää .
ajatuksena tällä kyselyllä oli että ei tarttee purkaa nähdäkseni mitä pitää tehdä ja kasata ja taas purkaa kun sen tekee.
eli olis kaikki osat valmiina kun alkaa vaihtamaan että ei joudu ilman autoa olemaan ennen ku osat löytää .
Sierra 1.6 1988