Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kertokaapa fiksummat että tuleeko toimimaan jos laittaa 1,6 ohc:n portatun kannen ja 2l kaasarikoneen nokan tohon orikinellin is;n tilalle?toi olis uus nokka,kannesta on jo hiottu imupuolen kanava soikeaks,niinku is;ssä onkin,konehan oli 2,0i (ja se ohc)tuo oma is:n kansi sökönä..olikohan nyt tarpeeks vaikeesti kerrottu
ei varmaa tietoo mut eikös ruiskun kannessa oo lovet niiden suuttimien takija ja kaasutin versioissa ei lovea pysty tekemään ku loppuu tiivistys pinta kesken?
lähinnä jänskättää et kuin käy kun laittaa kaasarinokan ruiskuun,kuiteki toi ruiskun nokka voi olla enemmän alavääntöinen.kyl siinä on ne suuttimien lovet ja oon jyystäny toho 1,6 kanteenkin ne samat..
onkos noista 205 lohkoista miten herkkiä katkeilemaan m,renkaat?tai ainakaan muuta fiksua selitystä en keksi miks toi on sellanen oilon junior öljyä nimittäin palaa tolkuttomasti,muttei vuoda mistään eikä kolinoita kuulu..ihmettelen mistä johtuu
esko71 kirjoitti:onkos noista 205 lohkoista miten herkkiä katkeilemaan m,renkaat?tai ainakaan muuta fiksua selitystä en keksi miks toi on sellanen oilon junior öljyä nimittäin palaa tolkuttomasti,muttei vuoda mistään eikä kolinoita kuulu..ihmettelen mistä johtuu
pyöreesti 280tkm,meinasin selvitä toistaseks uusilla laakereilla ja männänrenkailla.ja viimeset 60tkm varmasti saanu monoa,väännöt vähän kadonnu kun mitä joskus ollu,pytyissä ei ollu pahemmin kulumis jälkiä kun viimeks oli kansi auki..
Kyllähän se nyt menee josseivat ole ihan finaalissa, öljynkulutushan sitten voi johtua myös väljistä v.ohjareista ja huonoista venttiilivarrentiivisteistä.
Ei nuo kilometrit kyllä ole kovin paljon ohc alakerralle, jos koneessa on ollut aina jonkinmoiset öljyt ja ne on vaihdettu suunnilleen ajallaan.
mie siihen joskus vaihdoin venttilinvarren kumit ja käytin kannen koneistamolla että fuskaako ohjurit,eikä vuotanu.että kyl se melkein on alakerrassa se vika,voi tietysti vuotaakin pikkasen mut varmaan renkaat sökönä,aina ollu öljyä ettei oo leikkaamaan päässy eikä kuumenemaan.
JuHo^ kirjoitti:ei varmaa tietoo mut eikös ruiskun kannessa oo lovet niiden suuttimien takija ja kaasutin versioissa ei lovea pysty tekemään ku loppuu tiivistys pinta kesken?
Pystyy ne kolot siihen kaasarikanteen tekemään. Jos ne tekee ruiskun tiivisteen mukaan niin varmasti loppuu tavara jostain. Sellaiset about sormenpäänkokoiset pienet pyöristykset riittää.
Itseasiassa ne kolot ei edes ole välttämättömiä jossei niitä halua sinne tehdä. Itse suutinosa mahtuu olemaan siellä mutta suuttimen "runko" tulee kantta vasten jos koloja ei tee
VesQ kirjoitti:
Pystyy ne kolot siihen kaasarikanteen tekemään. Jos ne tekee ruiskun tiivisteen mukaan niin varmasti loppuu tavara jostain. Sellaiset about sormenpäänkokoiset pienet pyöristykset riittää.
Tässä kuva kuinka tiiviste pinta riittää viellä vaikka on tehty suoraan tiivisteen mukaan kolot kaasari kantaan. Eikä alkanut vuotamaan vaikka paineet kävi karkumatkalla liki 2,5bar(normaalisti 1,7 max)