1.8 zetecin kiekkarajoitin?

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
escuda
Viestit: 5
Liittynyt: 28 Maalis 2006 10:43
Paikkakunta: Espoo

1.8 zetecin kiekkarajoitin?

Viesti Kirjoittaja escuda »

Juu elikkäs ostin avo xr3i:n -92 vuosmallia ja on se 96kw.
Eilen kun päästelin menemään ensimmäisen kerran oikeen kunnolla niin huomasin että eihän tää kone lyö kiekkarajoitinta päälle ollenkaan. kiersi yli 7000rpm. ja mittari vaan 7000 saakka joten mikäs tässä on homman nimi? osaako joku kertoa? muutenkin aivan uusi tekniikka mulle, joten kaikki vinkit/neuvot tervetulleita :D
CJH
Viestit: 52
Liittynyt: 08 Helmi 2005 22:09
Paikkakunta: Vaajakoski

Viesti Kirjoittaja CJH »

Hyvä kun kestää edes 7000 asti kierrättää..
Focus STW
late
Viestit: 167
Liittynyt: 06 Elo 2005 16:37

Viesti Kirjoittaja late »

pitäskö siel sit olla joku rajotin?
suklaa-auto
Viestit: 194
Liittynyt: 28 Joulu 2005 01:14
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja suklaa-auto »

ettei siihen olisi asennettu lastu jossain vaiheessa
Ingman saa maidon maistumaan ja opel muovin ruostumaan :D
escuda
Viestit: 5
Liittynyt: 28 Maalis 2006 10:43
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja escuda »

CJH kirjoitti:Hyvä kun kestää edes 7000 asti kierrättää..
No enpä tuota aio jatkossa enää 6500rpm. pidemmälle kierrättää..
Enkä ole ennen törmänny ruisku-koneeseen, jossa ei olis kiekka rajoitinta, niin olinpa vähän ihmeissäni.. sitäpaitsi mikä vastaus on että hyvä kun kärsii edes kierrättää? auttaa paljon... :evil:
xr3i cabriolet mk5
escuda
Viestit: 5
Liittynyt: 28 Maalis 2006 10:43
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja escuda »

suklaa-auto kirjoitti:ettei siihen olisi asennettu lastu jossain vaiheessa
se voipi olla.. saksan tuonti auto kun on ja ilmanootojärjestelmä onpi ainakin k&n valmistama rööreineen paneelisuodattimineen..
xr3i cabriolet mk5
suklaa-auto
Viestit: 194
Liittynyt: 28 Joulu 2005 01:14
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja suklaa-auto »

broidilla ainakin 525 bimmerissä vakio ruiskun ohjauksella kiersi sen reilut 6000rpm super chip:llä rundi kellon pohjaan tai vähän yli
Ingman saa maidon maistumaan ja opel muovin ruostumaan :D
hartza
Viestit: 278
Liittynyt: 04 Helmi 2005 19:53

Viesti Kirjoittaja hartza »

Kyllä sieltä rajoitin löytyy, ei ole vaan mikään "kova" rajoitin jonka jälkeen alkaa röpöttää. Sitäpaitsi aika turha vakiokonetta kierrättää yli 6500 rpm, teho- ja vääntöhuiput ohitettu jo kauan sitten... :)
  • Chevrolet K1500 pick-up
    Toyota Corolla E12 1.4 D4D
escuda
Viestit: 5
Liittynyt: 28 Maalis 2006 10:43
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja escuda »

hartza kirjoitti:Kyllä sieltä rajoitin löytyy, ei ole vaan mikään "kova" rajoitin jonka jälkeen alkaa röpöttää. Sitäpaitsi aika turha vakiokonetta kierrättää yli 6500 rpm, teho- ja vääntöhuiput ohitettu jo kauan sitten... :)
Voipi olla että onkin j toi teho-homma kyllä pitää ainakin paikkansa :wink: rupes vaan kovasti ihmetyttää, kun on tottunut vähän erilaiseen rajoittimeen.. Nytpä tiedän; kiitoksia vaan!
xr3i cabriolet mk5
Vastaa Viestiin