Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Juu elikkäs ostin avo xr3i:n -92 vuosmallia ja on se 96kw.
Eilen kun päästelin menemään ensimmäisen kerran oikeen kunnolla niin huomasin että eihän tää kone lyö kiekkarajoitinta päälle ollenkaan. kiersi yli 7000rpm. ja mittari vaan 7000 saakka joten mikäs tässä on homman nimi? osaako joku kertoa? muutenkin aivan uusi tekniikka mulle, joten kaikki vinkit/neuvot tervetulleita
CJH kirjoitti:Hyvä kun kestää edes 7000 asti kierrättää..
No enpä tuota aio jatkossa enää 6500rpm. pidemmälle kierrättää..
Enkä ole ennen törmänny ruisku-koneeseen, jossa ei olis kiekka rajoitinta, niin olinpa vähän ihmeissäni.. sitäpaitsi mikä vastaus on että hyvä kun kärsii edes kierrättää? auttaa paljon...
Kyllä sieltä rajoitin löytyy, ei ole vaan mikään "kova" rajoitin jonka jälkeen alkaa röpöttää. Sitäpaitsi aika turha vakiokonetta kierrättää yli 6500 rpm, teho- ja vääntöhuiput ohitettu jo kauan sitten...
Chevrolet K1500 pick-up
Toyota Corolla E12 1.4 D4D
hartza kirjoitti:Kyllä sieltä rajoitin löytyy, ei ole vaan mikään "kova" rajoitin jonka jälkeen alkaa röpöttää. Sitäpaitsi aika turha vakiokonetta kierrättää yli 6500 rpm, teho- ja vääntöhuiput ohitettu jo kauan sitten...
Voipi olla että onkin j toi teho-homma kyllä pitää ainakin paikkansa rupes vaan kovasti ihmetyttää, kun on tottunut vähän erilaiseen rajoittimeen.. Nytpä tiedän; kiitoksia vaan!