dohc --> cosworth. kansi asiaa...ja kone asiaa
dohc --> cosworth. kansi asiaa...ja kone asiaa
Eli siis mites tollanen kombinaatio on mahdollinen, kun "isot" pojat puhuivat tänään tuolla "kaupungilla" semmoisesta. pitäisi kuulema mennä dohc alakertaan suoraan cossun kansi.
mikä on dohc kannen heikoin kohta turbotuksessa?
mikä on dohc kannen heikoin kohta turbotuksessa?
Viimeksi muokannut PgC, 24 Maalis 2006 21:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
käyttis:Audi A4 1.8T avant (pankin, kohta exä)
tulossa:Ahdettua 4wd voimaa japanista
kesällä:Suzuki GSX-R 1300cc (oma)
projekti:Ford sierra 2.0 4D dohc -->2.8/2,9 Twinturbo?? tehotavoite 150hv =)
tulossa:Ahdettua 4wd voimaa japanista
kesällä:Suzuki GSX-R 1300cc (oma)
projekti:Ford sierra 2.0 4D dohc -->2.8/2,9 Twinturbo?? tehotavoite 150hv =)
ok. mites toi rs2000 kansi kestää "isoja" tehoja?lalli69 kirjoitti:Ei mee cossun kansi Dokkilaisen alakerran päälle, mutta OHC:n päälle se kyllä passaa.
Dohc:n päälle voi soivitella RS2000 kannen jos lisää venttiileitä haluaa.
Haulla löytyy lisää juttua Dohc:n trimmailusta.
onko hirvee homma asentaa?
käyttis:Audi A4 1.8T avant (pankin, kohta exä)
tulossa:Ahdettua 4wd voimaa japanista
kesällä:Suzuki GSX-R 1300cc (oma)
projekti:Ford sierra 2.0 4D dohc -->2.8/2,9 Twinturbo?? tehotavoite 150hv =)
tulossa:Ahdettua 4wd voimaa japanista
kesällä:Suzuki GSX-R 1300cc (oma)
projekti:Ford sierra 2.0 4D dohc -->2.8/2,9 Twinturbo?? tehotavoite 150hv =)
-
- Viestit: 99
- Liittynyt: 29 Joulu 2005 22:34
- Paikkakunta: north state
Re: dohc --> cosworth. kansi asiaa
"isoilla" pojilla ollut nyt pikkupoikien tieto.eli ei käy cosan kansi dohc päälle.PgC kirjoitti:Eli siis mites tollanen kombinaatio on mahdollinen, kun "isot" pojat puhuivat tänään tuolla "kaupungilla" semmoisesta. pitäisi kuulema mennä dohc alakertaan suoraan cossun kansi.
mikä on dohc kannen heikoin kohta turbotuksessa?
ohc koneen päälle käy mut vaatii kyllä muitakin muutoksia toimiakseen.
Re: dohc --> cosworth. kansi asiaa
Halkeaa venttiilien välistä! Nimimerkillä kokemusta onPgC kirjoitti: mikä on dohc kannen heikoin kohta turbotuksessa?

MB w124 300TDT
taunus coupe -75
sierra -90 2,9 v6 24v
escort -70
mustang -66ht
mustang -68ht
taunus coupe -75
sierra -90 2,9 v6 24v
escort -70
mustang -66ht
mustang -68ht
Re: dohc --> cosworth. kansi asiaa
millaisilla ahdoilla sulla halkesi.jamo78 kirjoitti: Halkeaa venttiilien välistä! Nimimerkillä kokemusta on
käyttis:Audi A4 1.8T avant (pankin, kohta exä)
tulossa:Ahdettua 4wd voimaa japanista
kesällä:Suzuki GSX-R 1300cc (oma)
projekti:Ford sierra 2.0 4D dohc -->2.8/2,9 Twinturbo?? tehotavoite 150hv =)
tulossa:Ahdettua 4wd voimaa japanista
kesällä:Suzuki GSX-R 1300cc (oma)
projekti:Ford sierra 2.0 4D dohc -->2.8/2,9 Twinturbo?? tehotavoite 150hv =)
Re: dohc --> cosworth. kansi asiaa
PgC kirjoitti: millaisilla ahdoilla sulla halkesi.
Ahtoja oli 0,6 ei ole hyvä turbotus kohde toi kone..
MB w124 300TDT
taunus coupe -75
sierra -90 2,9 v6 24v
escort -70
mustang -66ht
mustang -68ht
taunus coupe -75
sierra -90 2,9 v6 24v
escort -70
mustang -66ht
mustang -68ht
Imuilman lämmöt pystyttävä pitämään huomattavasti normaaleja turbo vehkeitä alhaisempana... Eli isoa cooleria ja fööniä... Siihen vielä vesiruutta lisä jäähdykkeeks ni vois saada kestämään.... Ja lisäksi pitää paineet alhaallaPgC kirjoitti:no kai senkin saa kestämään jotenkin.


katotaan nyt mitä tohon tulee... saattaapi olla että tekniikka vaihtuu kesälläKessi kirjoitti:Imuilman lämmöt pystyttävä pitämään huomattavasti normaaleja turbo vehkeitä alhaisempana... Eli isoa cooleria ja fööniä... Siihen vielä vesiruutta lisä jäähdykkeeks ni vois saada kestämään.... Ja lisäksi pitää paineet alhaalla... Kyllä 0,3 paineillakin tehoja saa aikaseks, kunhan kansi yms. virtaavat kunnolla
...

just kaveri ilmoitti että on löytyny mun "unelma" eli kolaroitu cossu. hintaa vajaat 3500€ ja auto tax free. kylkivaurio. miltä kuulostaa?
löytyy mustaa nahkasisustaa ja ym
käyttis:Audi A4 1.8T avant (pankin, kohta exä)
tulossa:Ahdettua 4wd voimaa japanista
kesällä:Suzuki GSX-R 1300cc (oma)
projekti:Ford sierra 2.0 4D dohc -->2.8/2,9 Twinturbo?? tehotavoite 150hv =)
tulossa:Ahdettua 4wd voimaa japanista
kesällä:Suzuki GSX-R 1300cc (oma)
projekti:Ford sierra 2.0 4D dohc -->2.8/2,9 Twinturbo?? tehotavoite 150hv =)
Poikkeappas "sumuisilla saarilla" vilkaisemassa (Neil):
http://forum.fordsierraclub.co.uk/viewt ... hlight=242
13psi = 0,9 bar
http://forum.fordsierraclub.co.uk/viewt ... hlight=242
13psi = 0,9 bar
lähtee kuin lehmä makuulta
Mulla tuli dohc:n talalle scorpio cossun 2,9 24v jota on vielä vähä kutiteltu et takapyöräteho on jonkunverran yli 200hvPgC kirjoitti:no kai senkin saa kestämään jotenkin. jos ei muuta niin vaihdetaan dohc:in tilalle 2,8 V6 TT

MB w124 300TDT
taunus coupe -75
sierra -90 2,9 v6 24v
escort -70
mustang -66ht
mustang -68ht
taunus coupe -75
sierra -90 2,9 v6 24v
escort -70
mustang -66ht
mustang -68ht
kunhan pystyt luotettavasti todistamaan, mistä se uus kone on ja että se on todellakin yhtä vähä/vähempi päästöinen verrattuna alkuperäiseen.Jaakko85 kirjoitti:Saako vähäpäästöiseen autoon vaihtaa vähäpäästöisestä autosta toisen koneen joka on isompi, kummatkin vähäpäästöiset ovat kait samaa mallisarjaa ? (1.6-->2.9 12V)
Saa kunhan vaihdettava kone on saman ikäinen/uudempi(päästö arvot)Jaakko85 kirjoitti:Saako vähäpäästöiseen autoon vaihtaa vähäpäästöisestä autosta toisen koneen joka on isompi, kummatkin vähäpäästöiset ovat kait samaa mallisarjaa ? (1.6-->2.9 12V)
Esim. katilliseen doch:n pitäisi laittaa katillisen (4x4)cossun kone,2wd:n ei periaatteessa käy ja jos hankala leimainssi huomaa niin ei onnistu leimaaminen. Ja vähintään vaatii vaihdettavaksi 4wd:n ruiskun ohjauksen että saa päästöistä läpi (lambda).
gti golo palloilija