Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Meinasin tuommoset tohon Zeteciin. Onkohan miten paljon eroa Kentin tavaraan??? Näyttävät ainakin raskaammilta
Meinasin Burtonilta tilata sälää niin sieltä sais kyl noi Kentit mutta nämä olis nyt "saman" hintaiset...
Monttu STW 97 TD
Monttu STW 99 Myydään!
Mondeo 95 2.0 (Osina myynnis)
Bmw E30 323i remmillä ja turbolla rankastu!
TuningUkkeli kirjoitti:Meinasin tuommoset tohon Zeteciin. Onkohan miten paljon eroa Kentin tavaraan??? Näyttävät ainakin raskaammilta
Meinasin Burtonilta tilata sälää niin sieltä sais kyl noi Kentit mutta nämä olis nyt "saman" hintaiset...
Mihin sä niitä säädettäviä nokkapyöriä tarviit? Niitä alkuperäisiä voi pyöritellä mihin asentoon haluaa
Ne ovat TEORIASSA säädettävät, mutta kuka esim dynossa säädettäessä repii joka kerta venakoppaa pois ja nysvää pyöriä eri asentoon? Siinä menee vaan kallista dynoaikaa...
Tietenkin jos tietää jo konetta kasattaessa miten ne pitää olla niin sitten ne on säädettävät.
Ja sitäpaitsi ne on coolit semmoset punaiset pyörät
Chevrolet K1500 pick-up
Toyota Corolla E12 1.4 D4D
evolution kirjoitti:viksu mies tekee sinne yhdellä kertaa omat ajoitusmerkit jolloin sitä voi dynossakin säädellä
Et ilmeisestikkään ole tutustunut Zetecin nokka-akseleihin? Muuten hyvä idea, mutta ilman venttiilikopan irroitusta et näe nokkapyörän ja nokan saumakohtaa... ja nokkapyörien kiristäminen 80 Nm momenttiin ilman nokasta kiinni pitämistä on jokseenkin kyseenalaista. Vai mihin meinasit ne merkit tehdä? Toisen tussilla pyörään ja toisen venakopan kanteen
Uskokaa jo, ei onnistu. Joku on oikeasti miettinyt tätä
Chevrolet K1500 pick-up
Toyota Corolla E12 1.4 D4D
hartza kirjoitti:
Et ilmeisestikkään ole tutustunut Zetecin nokka-akseleihin? Muuten hyvä idea, mutta ilman venttiilikopan irroitusta et näe nokkapyörän ja nokan saumakohtaa... ja nokkapyörien kiristäminen 80 Nm momenttiin ilman nokasta kiinni pitämistä on jokseenkin kyseenalaista. Vai mihin meinasit ne merkit tehdä? Toisen tussilla pyörään ja toisen venakopan kanteen
Uskokaa jo, ei onnistu. Joku on oikeasti miettinyt tätä
mitä nyt työmaalla tulee noita silloin tällöin availtua joten kyllä se niin tuttu on kuin voi vain olla
pulttipyssy on keksitty jolla teeseitsemiäs voi ne paukutella kiinni. ja kun asian tietää ja osaa kääntää sen koneen sellaiseen asentoon missä nokat pysyvät paikoillaan niin silloin sen merkin voi vaikka tehdä siihen venakoppaan
ja mitä sitten vaikka se koppa tarttisi pois ottaa, itse ainakin nyppisin sen kopan pois vaikka 100 kertaa jos vaihtoehtona on ostaa toista sataa maksavat pyörät
Toyota Avensis 2000 3s-fe
ex harraste peli-sierra evolution 2.0i OHC TIC
ex. menijä. Toyota Hilux 4X4 offroad