Fse 3 ruiskusäädin

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
TuningUkkeli
Viestit: 546
Liittynyt: 07 Helmi 2005 18:53
Paikkakunta: P-Karjala

Fse 3 ruiskusäädin

Viesti Kirjoittaja TuningUkkeli »

Joskus oli tuosta juttua mutta enpä löytänyt että missä.
Siis olikos ihmisillä minkälaisia kokemuksia? Ainut järkevän hintainen mutta jos on ihan paska niin sitten ei mitään järkeä :lol:
Kertokaa avoimesti :D
Monttu STW 97 TD
Monttu STW 99 Myydään!
Mondeo 95 2.0 (Osina myynnis)
Bmw E30 323i remmillä ja turbolla rankastu!
turbiiniriesa
Viestit: 454
Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
Paikkakunta: nääs nääswille

Viesti Kirjoittaja turbiiniriesa »

tarkotit vissiin bensanpaineen säädintä :roll:

kyl tommosta vapareissa on paljo käytetty ihan kohtuu menestyksellä(itelläkin yhessä vaparissa tommonen ollut ja hyvin pelas).turboautoon en suosittele.
TuningUkkeli
Viestit: 546
Liittynyt: 07 Helmi 2005 18:53
Paikkakunta: P-Karjala

Viesti Kirjoittaja TuningUkkeli »

No juurikin se. Luin vaan moposporttii niin tuli se ruiskusäädin sieltä vaikka bensapaineensäädinhän se on :wink: Burtonilla vaan kattelin kiinteitä niin 70-90puntaa :shock:
Monttu STW 97 TD
Monttu STW 99 Myydään!
Mondeo 95 2.0 (Osina myynnis)
Bmw E30 323i remmillä ja turbolla rankastu!
RabaFari
Viestit: 20
Liittynyt: 17 Tammi 2006 21:56
Paikkakunta: Äetsä

Viesti Kirjoittaja RabaFari »

Jos alkuperäinen säädin toimii niin tuskin on järkevää hankkia tuollaista fse säädintä kun alkuperäiselläkin säätimellä saa monesti bensanpaineita nostettua jos tarvetta on :)
TuningUkkeli
Viestit: 546
Liittynyt: 07 Helmi 2005 18:53
Paikkakunta: P-Karjala

Viesti Kirjoittaja TuningUkkeli »

RabaFari kirjoitti:Jos alkuperäinen säädin toimii niin tuskin on järkevää hankkia tuollaista fse säädintä kun alkuperäiselläkin säätimellä saa monesti bensanpaineita nostettua jos tarvetta on :)
Saa nostettua?? Moukaroidaankos se kasaan niinkuin joskus on muka sellaista käyttäneet??
Monttu STW 97 TD
Monttu STW 99 Myydään!
Mondeo 95 2.0 (Osina myynnis)
Bmw E30 323i remmillä ja turbolla rankastu!
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

ei sitä moukaroida, vaan kevyesti puristetaan, mutta kyllä, olet oikeassa
Focus 1.0 edition a6 2017
TuningUkkeli
Viestit: 546
Liittynyt: 07 Helmi 2005 18:53
Paikkakunta: P-Karjala

Viesti Kirjoittaja TuningUkkeli »

No juurikin tuota tarkoitin.. Onnistuu tai sitten ei :?
Monttu STW 97 TD
Monttu STW 99 Myydään!
Mondeo 95 2.0 (Osina myynnis)
Bmw E30 323i remmillä ja turbolla rankastu!
turbiiniriesa
Viestit: 454
Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
Paikkakunta: nääs nääswille

Viesti Kirjoittaja turbiiniriesa »

voi onnistua tai sit ei...kannattaa sit ainakin hommata painemittari et näkee nousiko paine.tosin se tarvii olla myös kaupallisten mallienkin kanssa.samaten suositeltavaa hommata myös soesmittari jotta näät miten seokset menee kun paineet nousi.

en suosittele kasaan hakkaamista,mutta en yleensäkkään muutenkaan suosi tommosia "vippaskonsteja"jotka saattaa silti joskus toimia.joskus taas sit ei toimi kunnolla.

nooh kukin tyylillään ja kokeilemalla siitä selviää :wink:
TuningUkkeli
Viestit: 546
Liittynyt: 07 Helmi 2005 18:53
Paikkakunta: P-Karjala

Viesti Kirjoittaja TuningUkkeli »

turbiiniriesa kirjoitti:voi onnistua tai sit ei...kannattaa sit ainakin hommata painemittari et näkee nousiko paine.tosin se tarvii olla myös kaupallisten mallienkin kanssa.samaten suositeltavaa hommata myös soesmittari jotta näät miten seokset menee kun paineet nousi.

en suosittele kasaan hakkaamista,mutta en yleensäkkään muutenkaan suosi tommosia "vippaskonsteja"jotka saattaa silti joskus toimia.joskus taas sit ei toimi kunnolla.

nooh kukin tyylillään ja kokeilemalla siitä selviää :wink:
Entisessä Hondassa oli hakattu... Toimi miten toimi :roll: Ei minusta nyt 70e kovin kallis sijoitus ole + mittari... :P
Monttu STW 97 TD
Monttu STW 99 Myydään!
Mondeo 95 2.0 (Osina myynnis)
Bmw E30 323i remmillä ja turbolla rankastu!
Avatar
AnttiR
Viestit: 209
Liittynyt: 01 Loka 2005 22:02
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

turbiiniriesa kirjoitti:turboautoon en suosittele.
Miksi?
Harrastepeli: Escort -87 1.4CL muuttumassa 1.6 turboksi
Käyttökinneri: Volvo 740 turbo.
turbiiniriesa
Viestit: 454
Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
Paikkakunta: nääs nääswille

Viesti Kirjoittaja turbiiniriesa »

AnttiR kirjoitti: Miksi?
ainakin itelläni oli paineissa heittelyä ajon aikana.
Avatar
siipicossu
Viestit: 169
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu »

turbiiniriesa kirjoitti: ainakin itelläni oli paineissa heittelyä ajon aikana.
Tottakai paineet pitää imusarjan paineen mukaan muuttuakin.
turbiiniriesa
Viestit: 454
Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
Paikkakunta: nääs nääswille

Viesti Kirjoittaja turbiiniriesa »

siipicossu kirjoitti:Tottakai paineet pitää imusarjan paineen mukaan muuttuakin.
tottakai muutuukin,mut ihan "vedon"aikanakin oli välillä paineissa eroja>siis samoilla ahtopaineilla ajettuna.
koskar
Viestit: 334
Liittynyt: 21 Helmi 2005 19:09
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja koskar »

EFi-escortin säätimestä kaiketi pystyy muokata säädettävä: "The EFi injection system is very easy to set up when engine modifications have been made because there is an adjustable fuel pressure regulator already built into the system. Prise off the cap and underneath is a 4mm allen key screw. Wind this in to raise the fuel pressure. One full turn increases the pressure by about 7 psi and is about as much as most engine mods need to get the fueling right at the top end." Lähde.
overboost
Viestit: 594
Liittynyt: 05 Helmi 2005 22:50
Paikkakunta: E-Suomi

Viesti Kirjoittaja overboost »

Ohc:ssa ei voi säätää, doch:ssa voi säätää, kun ottaa tulpan päältä pois.
Avatar
siipicossu
Viestit: 169
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu »

turbiiniriesa kirjoitti: tottakai muutuukin,mut ihan "vedon"aikanakin oli välillä paineissa eroja>siis samoilla ahtopaineilla ajettuna.
Sitten sulla on säädin rikki
turbiiniriesa
Viestit: 454
Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
Paikkakunta: nääs nääswille

Viesti Kirjoittaja turbiiniriesa »

niin saattaa olla ollut rikki,kuullut vaan et on muillakin ollut samanlaisia ongelmia.joten siksi(minä) en sitä suosittele turboautoon.
vaparissa ei ollut ongelmia,mut silloin ei kyllä tarvinnu olla niin tarkkanakaan noista paineista,koska siihen riitti ku tuplissa oli tarpeeks isot pääsuuttimet :lol:

voihan se muilla toimia.eikun kokeilemaan...
Vastaa Viestiin