Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Joskus oli tuosta juttua mutta enpä löytänyt että missä.
Siis olikos ihmisillä minkälaisia kokemuksia? Ainut järkevän hintainen mutta jos on ihan paska niin sitten ei mitään järkeä
Kertokaa avoimesti
Monttu STW 97 TD
Monttu STW 99 Myydään!
Mondeo 95 2.0 (Osina myynnis)
Bmw E30 323i remmillä ja turbolla rankastu!
kyl tommosta vapareissa on paljo käytetty ihan kohtuu menestyksellä(itelläkin yhessä vaparissa tommonen ollut ja hyvin pelas).turboautoon en suosittele.
No juurikin se. Luin vaan moposporttii niin tuli se ruiskusäädin sieltä vaikka bensapaineensäädinhän se on Burtonilla vaan kattelin kiinteitä niin 70-90puntaa
Monttu STW 97 TD
Monttu STW 99 Myydään!
Mondeo 95 2.0 (Osina myynnis)
Bmw E30 323i remmillä ja turbolla rankastu!
Jos alkuperäinen säädin toimii niin tuskin on järkevää hankkia tuollaista fse säädintä kun alkuperäiselläkin säätimellä saa monesti bensanpaineita nostettua jos tarvetta on
RabaFari kirjoitti:Jos alkuperäinen säädin toimii niin tuskin on järkevää hankkia tuollaista fse säädintä kun alkuperäiselläkin säätimellä saa monesti bensanpaineita nostettua jos tarvetta on
Saa nostettua?? Moukaroidaankos se kasaan niinkuin joskus on muka sellaista käyttäneet??
Monttu STW 97 TD
Monttu STW 99 Myydään!
Mondeo 95 2.0 (Osina myynnis)
Bmw E30 323i remmillä ja turbolla rankastu!
voi onnistua tai sit ei...kannattaa sit ainakin hommata painemittari et näkee nousiko paine.tosin se tarvii olla myös kaupallisten mallienkin kanssa.samaten suositeltavaa hommata myös soesmittari jotta näät miten seokset menee kun paineet nousi.
en suosittele kasaan hakkaamista,mutta en yleensäkkään muutenkaan suosi tommosia "vippaskonsteja"jotka saattaa silti joskus toimia.joskus taas sit ei toimi kunnolla.
nooh kukin tyylillään ja kokeilemalla siitä selviää
turbiiniriesa kirjoitti:voi onnistua tai sit ei...kannattaa sit ainakin hommata painemittari et näkee nousiko paine.tosin se tarvii olla myös kaupallisten mallienkin kanssa.samaten suositeltavaa hommata myös soesmittari jotta näät miten seokset menee kun paineet nousi.
en suosittele kasaan hakkaamista,mutta en yleensäkkään muutenkaan suosi tommosia "vippaskonsteja"jotka saattaa silti joskus toimia.joskus taas sit ei toimi kunnolla.
nooh kukin tyylillään ja kokeilemalla siitä selviää
Entisessä Hondassa oli hakattu... Toimi miten toimi Ei minusta nyt 70e kovin kallis sijoitus ole + mittari...
Monttu STW 97 TD
Monttu STW 99 Myydään!
Mondeo 95 2.0 (Osina myynnis)
Bmw E30 323i remmillä ja turbolla rankastu!
EFi-escortin säätimestä kaiketi pystyy muokata säädettävä: "The EFi injection system is very easy to set up when engine modifications have been made because there is an adjustable fuel pressure regulator already built into the system. Prise off the cap and underneath is a 4mm allen key screw. Wind this in to raise the fuel pressure. One full turn increases the pressure by about 7 psi and is about as much as most engine mods need to get the fueling right at the top end."Lähde.
niin saattaa olla ollut rikki,kuullut vaan et on muillakin ollut samanlaisia ongelmia.joten siksi(minä) en sitä suosittele turboautoon.
vaparissa ei ollut ongelmia,mut silloin ei kyllä tarvinnu olla niin tarkkanakaan noista paineista,koska siihen riitti ku tuplissa oli tarpeeks isot pääsuuttimet