1.6 cvh xr3i turbo kesti 5minuttia

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Avatar
AnttiR
Viestit: 209
Liittynyt: 01 Loka 2005 22:02
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Janska kirjoitti: Mutta eikös rs turboon saa ainakin lastun hommattua? Siinäkin mekaaninen ke-jetronic...ilmeisesti sillä hoidetaan vaan tuo ahtopaineiden rajoitus?
xr3i:ssä on k-jetronic, rs turbossa on ke-jetronic ja siihe saa hommattua sen lastun mutta se on juuri kuten sanoit niin sitä varten että saa ahtopainetta isommaksi.
Harrastepeli: Escort -87 1.4CL muuttumassa 1.6 turboksi
Käyttökinneri: Volvo 740 turbo.
JesseT
Viestit: 380
Liittynyt: 13 Helmi 2005 21:11
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JesseT »

Niin, jos tarkkoja ollaan, niin RST:n KE-jettiin ai saa mitään lastuja laitettua kun ei siellä ole mitään digitaalista. Lastun voi sen sijaan laitta RST:n ESC-II boksiin joka ohjaa sytytystä ahtopaineita. Kaksi erillistä järjestelmää, eli lastulla ei saa mitään muutosta polttoaineensyöttöön.
Janska
Viestit: 139
Liittynyt: 26 Touko 2005 22:32
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Janska »

JesseT kirjoitti:Niin, jos tarkkoja ollaan, niin RST:n KE-jettiin ai saa mitään lastuja laitettua kun ei siellä ole mitään digitaalista. Lastun voi sen sijaan laitta RST:n ESC-II boksiin joka ohjaa sytytystä ahtopaineita. Kaksi erillistä järjestelmää, eli lastulla ei saa mitään muutosta polttoaineensyöttöön.
Juurikin tätä tarkoitin....polttoaineen syöttöön ei vaikuta tietenkään.
Kilosta alkaa ilo
Avatar
Henna
Viestit: 255
Liittynyt: 05 Helmi 2005 17:26
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Henna »

Siis ei juma.... voiko joku tosissaan kuvitella et vakio kestäis kovinkin kauan. :shock: En minäkään kuvittelis vaikken pahemmin turboista ymmärrä.

Ja jos se vihellys siinä niin tärkeää ja kivankuuloista niin ainahan voi ostaa vaikka sellaisen putkenpään mistä kuuluu vihellys, ei varmaan paljon maksa. :twisted:
"Pelastakaa Sierrat Ry" =D

*Tällä hetkellä vahvasti muun merkin parissa, ikuisuusprojekti(XR4i korinvaihto) edelleen olemassa vaan kuinka kauan...
lepakko
Viestit: 24
Liittynyt: 25 Tammi 2006 22:58
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja lepakko »

Henna kirjoitti:Siis ei juma.... voiko joku tosissaan kuvitella et vakio kestäis kovinkin kauan. :shock: En minäkään kuvittelis vaikken pahemmin turboista ymmärrä.

Ja jos se vihellys siinä niin tärkeää ja kivankuuloista niin ainahan voi ostaa vaikka sellaisen putkenpään mistä kuuluu vihellys, ei varmaan paljon maksa. :twisted:
no niin justiinsa
ei riemulla rajaa kun fordilla ajaa...
Toniska
Viestit: 37
Liittynyt: 18 Joulu 2005 19:58
Paikkakunta: Säkylä

Viesti Kirjoittaja Toniska »

Henna kirjoitti:Siis ei juma.... voiko joku tosissaan kuvitella et vakio kestäis kovinkin kauan. :shock: En minäkään kuvittelis vaikken pahemmin turboista ymmärrä.

Ja jos se vihellys siinä niin tärkeää ja kivankuuloista niin ainahan voi ostaa vaikka sellaisen putkenpään mistä kuuluu vihellys, ei varmaan paljon maksa. :twisted:

Kaveri osti tommosen golffiin ihan vittuuttaan ku oli niin halpa :lol: :lol:
Kyl TURBO viheltää :lol: :lol: oisko hinta ollu jottain parikymppii.....
ennemmin kyl käytettyn 200e turbo ku uutenas 20e turbotuningdumbbiputkenpää......
Alpine
MDS
K.S.
Viestit: 173
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:03
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja K.S. »

stefa82 kirjoitti:joo tarvis saaha joku 200hp ja paineet oli joku 1.5 sit hajos
:lol: :lol: :lol: :lol:
OHC Sierra 3/4 puhaltimella.
Vastaa Viestiin