xr3i:ssä on k-jetronic, rs turbossa on ke-jetronic ja siihe saa hommattua sen lastun mutta se on juuri kuten sanoit niin sitä varten että saa ahtopainetta isommaksi.Janska kirjoitti: Mutta eikös rs turboon saa ainakin lastun hommattua? Siinäkin mekaaninen ke-jetronic...ilmeisesti sillä hoidetaan vaan tuo ahtopaineiden rajoitus?
1.6 cvh xr3i turbo kesti 5minuttia
Harrastepeli: Escort -87 1.4CL muuttumassa 1.6 turboksi
Käyttökinneri: Volvo 740 turbo.
Käyttökinneri: Volvo 740 turbo.
Juurikin tätä tarkoitin....polttoaineen syöttöön ei vaikuta tietenkään.JesseT kirjoitti:Niin, jos tarkkoja ollaan, niin RST:n KE-jettiin ai saa mitään lastuja laitettua kun ei siellä ole mitään digitaalista. Lastun voi sen sijaan laitta RST:n ESC-II boksiin joka ohjaa sytytystä ahtopaineita. Kaksi erillistä järjestelmää, eli lastulla ei saa mitään muutosta polttoaineensyöttöön.
Kilosta alkaa ilo
Siis ei juma.... voiko joku tosissaan kuvitella et vakio kestäis kovinkin kauan.
En minäkään kuvittelis vaikken pahemmin turboista ymmärrä.
Ja jos se vihellys siinä niin tärkeää ja kivankuuloista niin ainahan voi ostaa vaikka sellaisen putkenpään mistä kuuluu vihellys, ei varmaan paljon maksa.

Ja jos se vihellys siinä niin tärkeää ja kivankuuloista niin ainahan voi ostaa vaikka sellaisen putkenpään mistä kuuluu vihellys, ei varmaan paljon maksa.

"Pelastakaa Sierrat Ry" =D
*Tällä hetkellä vahvasti muun merkin parissa, ikuisuusprojekti(XR4i korinvaihto) edelleen olemassa vaan kuinka kauan...
*Tällä hetkellä vahvasti muun merkin parissa, ikuisuusprojekti(XR4i korinvaihto) edelleen olemassa vaan kuinka kauan...
no niin justiinsaHenna kirjoitti:Siis ei juma.... voiko joku tosissaan kuvitella et vakio kestäis kovinkin kauan.En minäkään kuvittelis vaikken pahemmin turboista ymmärrä.
Ja jos se vihellys siinä niin tärkeää ja kivankuuloista niin ainahan voi ostaa vaikka sellaisen putkenpään mistä kuuluu vihellys, ei varmaan paljon maksa.
ei riemulla rajaa kun fordilla ajaa...
Henna kirjoitti:Siis ei juma.... voiko joku tosissaan kuvitella et vakio kestäis kovinkin kauan.En minäkään kuvittelis vaikken pahemmin turboista ymmärrä.
Ja jos se vihellys siinä niin tärkeää ja kivankuuloista niin ainahan voi ostaa vaikka sellaisen putkenpään mistä kuuluu vihellys, ei varmaan paljon maksa.
Kaveri osti tommosen golffiin ihan vittuuttaan ku oli niin halpa


Kyl TURBO viheltää


ennemmin kyl käytettyn 200e turbo ku uutenas 20e turbotuningdumbbiputkenpää......
Alpine
MDS
MDS