
Eskortti tyhjäkäynti
Eskortti tyhjäkäynti
Eli siis vm-82 1.3 ekkeri tuli hommattuu ja tyhjäkäynnissä onkelmia lämpimänä ja niitäkin on vaan joskus, mut ei aina?? Eikä se kyllä aina pyöri kylmänäkään kunnolla kun vähän aikaa ja sit hiipuu pikkuhiljaa
Eli löysin kyllä haku toiminnolla jotain mitä kannattaa katella, mutta lähinnä nyt kysyisinkin, että mikähän mahtaa olla sellanen mehupillin paksunen musta letku jossa tuntuu olevan imua, eli mihin helvataan se tulis laittaa kiinni, vai tuleeko se laittaa ylesäkkään mihinkään? vaikuttaako se tyhjäkäyntiin? se toinen pää menee siis jonkun haarotuksen kautta imusarjalle. Jotenki tuntus, että saa liikaa kakkua toi, kun tuprauttelee mustaa savua putkesta?! noh sehän o vissiin voiman merkki 8)

Imusarjalta virranjakajan kyljessä olevaan alipainesäätimeen?
Kai se tyhjäkäyntiin vaikuttaa kun monissa malleissa se käsketään ottamaan irti ja tulppaamaan tyhjäkäynnin säädön ajaksi.
Ja saahan se ainakin sitäkautta liikaa ilmaa. Eli käy laihalla.
Eikö muuta myöskään ennakoita kaasua painettaessa.
Kai se tyhjäkäyntiin vaikuttaa kun monissa malleissa se käsketään ottamaan irti ja tulppaamaan tyhjäkäynnin säädön ajaksi.
Ja saahan se ainakin sitäkautta liikaa ilmaa. Eli käy laihalla.
Eikö muuta myöskään ennakoita kaasua painettaessa.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Sytytysennakko säätyy alipaineella ja se ei muutu ilman sitä letkua eli säädetty perusennakko on ja pysyy. Lisäksi aiheutat ilmavuodon imusarjaan jollet laita sitä letkua paikalleen => aiheuttaa epätasaista käyntiä yms. Tarkista samantien jarrujen alipainetehostimen letkun kunto.
^Nopeet sormet modella
^Nopeet sormet modella

Jaahas se selvis ku pääs tänään tutkii rauhassa lämpimään. Se mehupillin paksunen pikkuletku vissiin kuului mennä ilmanputsarille, ainakin siinä oli sille sopiva paikka ja pituutensa puolesta yltti siihen just sopivasti. Kyllähän toi nyt pyöriikin tyhjäkäynnillä ihan hyvin, liekkö sit vaikuttanu sen verran?!... Asiasta toiseen, mitenkähän on toi polttoaine anturi ko. kotterossa? pääseekö miten helposti käsiksi, meinaan pomppaa aina pa. viisari yläasentoon, niin aattelin jotta oiskohan siinä anturissa häikkää?? vai onko jotain muuta mahdollista mikä vois olla vialla? 
