Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ongelma.. Puolaan tulee virta, katkojan käret toimii, johdot ovat ehjät, kokeiltu eri puolaa, mutta kipinää ei tule. Kun yleismittarilla kokeilee katkojan kärkiä niin virta menee läpi vaikka kärjet ovat irti toisistaan..Mitä V****A?? Kokeilin toista virranjakajaa mutta samahomma?? Hyviä neuvoja kaivataan..mitä kokeilla viälä? Mistä tietää onko puola ehjä?
Puolan voit testata niin, että laitat puolan johtoon tulpan tai pelkän johdon osottamaan runkoa. Jos tulloo startatessa kipinää, niin luultavasti kunnossa. Ja kannattaa mitata että puolalle tulee virtaa kun virrat on päällä.
Sultzi kirjoitti:Puolan voit testata niin, että laitat puolan johtoon tulpan tai pelkän johdon osottamaan runkoa. Jos tulloo startatessa kipinää, niin luultavasti kunnossa. Ja kannattaa mitata että puolalle tulee virtaa kun virrat on päällä.
Juurikin noin testasin 2eri puolalla,mutta kumpaisenkaan ei tule kipunaa..virta tulee puolalle.Mitenkään en uskoisi että molemmat puolat ovat rikki..
No eikös se vika siinä just oo, että kärjet ei katko. Eli puolalle ei muodostu sitä korkeajännitettä.
olisko sitte joku piikki kärjissä tms. Vaihda kärjet ensimmäiseks.
TeRoK kirjoitti:No eikös se vika siinä just oo, että kärjet ei katko. Eli puolalle ei muodostu sitä korkeajännitettä.
olisko sitte joku piikki kärjissä tms. Vaihda kärjet ensimmäiseks.
Kärjet vaihdettu nytten pätkii mutta kipuna edelleen hukassa..Kai se on pakko ostaa uusi puola että pääsee kokeilemaan..vai viäläkö on ideoita?
Noniin..kauan kadoksissa ollut kipinä löytyi suuretsintöjen jälkeen..pirulainen oli piiloutunnut vanhan bemarin konehuoneessa olevaan puolaan..kiitoksia vihjeestä isä ukolle. Mutta mutta..sytytystä laitettaessa kohdilleen lampulla 8 tai 10 niin auto sammuu..2-3cm 8 auto pelaa hyvin..Nokan ajoitus pielessä??
Sanokaapa viisaammat mikä nyt mättää.. Pienillä kierroksilla ja hitaasti kaasua antaessa pelaa hyvin mutta kun polkasee niin paukuttaa putkessa ja välillä lyö lieskaa kaasarista.. säädin sytytystä ennakkoon ja myöhäselle mutta aina sama homma?
Sultzi kirjoitti:Puolan voit testata niin, että laitat puolan johtoon tulpan tai pelkän johdon osottamaan runkoa. Jos tulloo startatessa kipinää, niin luultavasti kunnossa. Ja kannattaa mitata että puolalle tulee virtaa kun virrat on päällä.
Pystyykö puolaa mittaamaan oikeasti,eikä millään suurinpiirtein toimii kokeiluilla. Mitä arvoja toimivan puolan on annettava ja miten ne mitataan?
4rd kirjoitti: Pystyykö puolaa mittaamaan oikeasti,eikä millään suurinpiirtein toimii kokeiluilla. Mitä arvoja toimivan puolan on annettava ja miten ne mitataan?
valmistajan ilmoittamat vastus arvot pien- ja suurjännite puolelle, koepenkissä pystyy tutkimaan tarkemmin.
Scorpio 2.9 at -91 coupe
Transit 2.4 rwd -00
Subaru targa
Noniin..häntä koipien väliin ja tallista sisälle..Eipä ollutkaan kampiakselin hihnapyörä ykk asennossa. Hihnapyörässä on 5lovea ja olin laittannut sen 4lovisen mukaan..mistä tiedän mikä viiva 5lovisessa on ykk??
Korjaus..Autossa on kiinni 4lovinen.. 5lovinen menisi , tdc, 4´,8´,12´,16´
Joten olisiko 4lovisessa ensimmäinen lovi ykk asento? Kokeilin laittaa sen mutta en saa nokkaa asetettua ykk asentoon koska hampaat eivät satu kohdalleen..
Viimeksi muokannut ESCORT79, 28 Tammi 2006 17:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Varmistus.. Eikös sytytys laiteta näin kohdilleen.. Kampiakseli ykk asentoon, nokka ykk asentoon ja pyörijän viivat kohdikkain.. sitten auto käyntiin ja lampun avulla kääntää virranjakajasta kunnes kampiakselin merkit ovat 8 tai 10?
ESCORT79 kirjoitti:Noniin..häntä koipien väliin ja tallista sisälle..Eipä ollutkaan kampiakselin hihnapyörä ykk asennossa. Hihnapyörässä on 5lovea ja olin laittannut sen 4lovisen mukaan..mistä tiedän mikä viiva 5lovisessa on ykk??
Korjaus..Autossa on kiinni 4lovinen.. 5lovinen menisi , tdc, 4´,8´,12´,16´
Joten olisiko 4lovisessa ensimmäinen lovi ykk asento? Kokeilin laittaa sen mutta en saa nokkaa asetettua ykk asentoon koska hampaat eivät satu kohdalleen..
haet tulpanreiän kautta ykk:n ja teet merkin hihnapyörään.
hieman kyllä ihmetyttää nuo sinun hihnapyörän ja nokka-akselin epäsopivuudet
Scorpio 2.9 at -91 coupe
Transit 2.4 rwd -00
Subaru targa