Sierran camper kulmat
Sierran camper kulmat
Joo eli. tästä on varmaa jossaa jo juteltu mut en oikee löytäny hakua käyttämällä mitään. eli paljo sierraa voi madaltaa ennen ku alkaa vaikuttamaa merkittävästi camper kulmiin ( siis et alkaa jo pitoa haittaamaan) kaiken laisista konsteista oon kuullu et miten niitä sais säädettyä (siis taka campereita) mut en tiiä ketää kel ois henk koht kokemusta. eli jos joku asian tunteva voisi kertoa ni olisin kiitollinen
Katoppa tuolta... viewtopic.php?t=1276 aika paljon juttua, ihme jos et muka haulla löytäny. 

Sierra 2.0i STW -88
Sierra 2.0IS/Cosworth -87/90
Sierra 2.0 3d -85 (Purettu.)
Escort MK2 2.0 TiC -leikkikalu -> http://personal.inet.fi/cool/tope/esco38.JPG
Sierra 2.0IS/Cosworth -87/90
Sierra 2.0 3d -85 (Purettu.)
Escort MK2 2.0 TiC -leikkikalu -> http://personal.inet.fi/cool/tope/esco38.JPG
No lyöhän ne vakiojouset pohjaan kun lyö lusikan tiskiin, eli camberi kääntyy ihan yhtä ketuilleen kuin madallusjousienkin kanssa.
Progressiiviset madallusjouset taasen pitävät sen perseen paikallaan ja heijaaminen on pienempä, joten pitokin on parempaa.
Progressiiviset madallusjouset taasen pitävät sen perseen paikallaan ja heijaaminen on pienempä, joten pitokin on parempaa.
Rattimiehen erottaa siitä, että se on vielä pelissä mukana vaikka peli on jo menetetty.
Nykyajan filosofiaa...
Nykyajan filosofiaa...
eihän se ole ollenkaan hauskaa jos kiihdytellään osakaasulla, aina vaan lusikka sinne konehuoneen puolelle
ja kaarrepito paranee madalluksen ja lisääntyneen negatiivisen camberin myötä.
ja ne madallusjouset sitten vaativat kunnolliset iskarit kaveriksi mitkä pystyvät kontrolloimaan jousien liikettä.
olen päässyt ajamaan muutamaa eri vekotinta(sierra ja corolla ae82 gt fx) jotka oli pistetty tonttiin madallusjousilla ja sitten oli jätetty vakio iskarit paikoilleen ja voin sanoa että tossa omassa talvi katiskassanikin on paremmat ajo ominaisuudet mitä niissä kummassakaan oli


ja kaarrepito paranee madalluksen ja lisääntyneen negatiivisen camberin myötä.
ja ne madallusjouset sitten vaativat kunnolliset iskarit kaveriksi mitkä pystyvät kontrolloimaan jousien liikettä.
olen päässyt ajamaan muutamaa eri vekotinta(sierra ja corolla ae82 gt fx) jotka oli pistetty tonttiin madallusjousilla ja sitten oli jätetty vakio iskarit paikoilleen ja voin sanoa että tossa omassa talvi katiskassanikin on paremmat ajo ominaisuudet mitä niissä kummassakaan oli
Toyota Avensis 2000 3s-fe
ex harraste peli-sierra evolution 2.0i OHC TIC
ex. menijä. Toyota Hilux 4X4 offroad
Fintoys jäsen
ex harraste peli-sierra evolution 2.0i OHC TIC
ex. menijä. Toyota Hilux 4X4 offroad
Fintoys jäsen
Mulla on muuten ollu noi prikat(1mm) noiden vetarien ylempien kiinnistysten välissä(ohje et missä on siel toises topikis
) jo kohta puol vuotta eikä niiden kanssa ole ainakaan mitään valittamista ollut. Pyörä kulmat korjautu aika paljon... Enne kulu 1/4 renkaan pinnnasta nyt vois sanoo et 3/4 renkaasta kuluu tasesti. Piti laittaa ku sai kääntää jo puolessa kesässä kumit toisipäin ku kankaat alko jo paistelee.

Sierra 2.0i STW -88
Sierra 2.0IS/Cosworth -87/90
Sierra 2.0 3d -85 (Purettu.)
Escort MK2 2.0 TiC -leikkikalu -> http://personal.inet.fi/cool/tope/esco38.JPG
Sierra 2.0IS/Cosworth -87/90
Sierra 2.0 3d -85 (Purettu.)
Escort MK2 2.0 TiC -leikkikalu -> http://personal.inet.fi/cool/tope/esco38.JPG
-
- Viestit: 692
- Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
- Paikkakunta: Kausala