Ampeeri vai voltti mittari?
Ampeeri vai voltti mittari?
Eli kumpi on hyödyllisempi?
Jännite, helpompi kytkeä ja ei tule jännite häviöitä.
Hyytyö vain jos on laajalla skaallaalla oleva eikä 14v +-1v tarvike halpa klooni soikea kopio...
Hyytyö vain jos on laajalla skaallaalla oleva eikä 14v +-1v tarvike halpa klooni soikea kopio...
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Ampeerimittarista näet jos jännitepuoli alkaa hyytymään, volttimittarista näet vasta kun se on hyytynyt 

Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Yleensä näkee mutta laturi voi vikaantua myös siten ettei valo sitä ilmaise. Ampeerimittari oikein kytkettynä kertoo aina totuuden, haittapuolena työläs asennus (paksut kaapelit). Kyllä jännitemittarikin kertoo kun lataus loppuu, latausjännitehän on noin 14 volttia ja mikäli viisari makaa ajettaessa pitkään kahdessatoista olisi syytä herätä huomaamaan että virta loppuu kohta. (jos on hyvä ja täysi akku niin ajelee sillä valot päälläkin jonkun sata km... )late kirjoitti:Jenkakello löytyy,trisco,muut mittarit on equussilta.Onhan siellä kumminkin latauksen merkkivalo mittaristossa eli eikös siitä näe saman kuin ampeeri mittarista eli et jos ei lataa?