Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Tunu
Viestit: 7 Liittynyt: 23 Joulu 2005 17:18
Viesti
Kirjoittaja Tunu » 23 Joulu 2005 17:20
Onko scorpiossa vika vai ominaisuus kun ohjaus on jäykähkö ja ei rullaa takaisin keskelle???????katsastuksessa hylätty kyseisen takia.
turbiiniriesa
Viestit: 454 Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
Paikkakunta: nääs nääswille
Viesti
Kirjoittaja turbiiniriesa » 23 Joulu 2005 17:59
olisko letku imusarjalta tehostimeen irti tai rikki tai tehostin kaput
Tunu
Viestit: 7 Liittynyt: 23 Joulu 2005 17:18
Viesti
Kirjoittaja Tunu » 23 Joulu 2005 18:04
kyllä se tehostaa ohjausta mutta kun se piru ei rullaa takasin.yhtä jääkkä kumpaankin suuntaan
lalli69
Viesti
Kirjoittaja lalli69 » 23 Joulu 2005 20:35
Eikös pyöränkulmat vaikuta siihen, että pyörät palautuu suoraan.
Toki voihan siinä hammastangossakin jotain hämminkiä olla...
Sultzi
Viestit: 600 Liittynyt: 05 Helmi 2005 10:49
Paikkakunta: Kalvola
Viesti
Kirjoittaja Sultzi » 23 Joulu 2005 21:39
Casteri juuri vaikuttaa tuohon ratin palautumiseen. Tolpan yläpään laakerikin voi olla jumissa.
eskomk4
Viestit: 170 Liittynyt: 09 Marras 2005 14:41
Viesti
Kirjoittaja eskomk4 » 23 Joulu 2005 21:45
tehostajan hihna luistaa??
NiceMan
Moderaattori
Viestit: 2548 Liittynyt: 03 Helmi 2005 20:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja NiceMan » 23 Joulu 2005 23:12
turbiiniriesa kirjoitti: olisko letku imusarjalta tehostimeen irti tai rikki tai tehostin kaput
Mikä letku imusarjalta? ainakaan omassani ei ole kuin noi öljyletkut pumpun ja hammasvaihteen välissä...
Kyseessä siis ei Jarrutehostin =)
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (
Myyty )
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Tunu
Viestit: 7 Liittynyt: 23 Joulu 2005 17:18
Viesti
Kirjoittaja Tunu » 25 Joulu 2005 14:08
Täytynee purkaa tolpat ja kurkata
NiceMan
Moderaattori
Viestit: 2548 Liittynyt: 03 Helmi 2005 20:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja NiceMan » 25 Joulu 2005 14:09
Milloin öljyt vaihdettu? Tai missä kunnossa öljyt ovat?
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (
Myyty )
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Tunu
Viestit: 7 Liittynyt: 23 Joulu 2005 17:18
Viesti
Kirjoittaja Tunu » 27 Joulu 2005 10:06
Nyt on purettu koko etupää kasattu uusista osista!Öljyt oli ok mutta vaihdoin nekin.Auto käymässä vaihteeksi konttorilla.
Monteonisti
Viestit: 3129 Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Viesti
Kirjoittaja Monteonisti » 28 Joulu 2005 00:00
Onkos tuossa paineanturi kuten Eskoissa ja Monteoissa tai jokin muu härpäke? 8) Epäilen kyllä passiivia jossain.
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021 Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja TeRoK » 28 Joulu 2005 11:25
Eipä se kyllä muistaakseni niin mahdottomasti pitäskään keskittää.
(auto on talvisäilössä niin en muista varmaksi)
Tietty siihen vaikuttaa tosiaan moni seikka kuten onko alusta ja rengastus vakio?
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
VesQ
Viestit: 1627 Liittynyt: 05 Helmi 2005 00:23
Paikkakunta: Hollola
Viesti
Kirjoittaja VesQ » 28 Joulu 2005 12:15
Jos tässä tarkoitettiinkin sitä että katsastuksessa nosturilla ei pysty pyörästä kääntämällä kääntelemään renkaita eli tehostaja pistää vastaan