Juu nyt olisi bensaputket, putsari, pumppu, johtosarja, boksi, sytkäboksi odottelemassa paikallaan, tehostajaa siirsin about 5.5cm alas ja ihan seinään kiinni
Ilmamäärämittarille ja putsarillekkin löytyi hieman parempi paikka ja saa imettyä kylmää ilmaa
Lähiaikoina pitäisi ruuvata kaasarin imusarja irti ja ruveta niitä koloja nakertamaan kanteen. Muistelisin että jossain joku sanoi että on melko lähellä vesikanava siinä imukanavan yläpuolella. Eli kuinkas isoja monttuja siihen uskaltaa nakertaa. Katselin tuossa yhtä is:sän kantta ja ei siinä kovin suuria koloja oltu tehty.
Kolot kun saa tehtyä niin sitten ei olekkaan enää kun imusarja kiinni, töpselit liittää, bensaputket liittää, tankkiin vaihtaa anturinlaippa ja lähtö ja siitä kumiletku pumpulle. Niin ja jakaja vaihtaa sekä vanha b-pumppu pois ja peitelätkä päälle (ja muistaa se tanko ottaa myös sieltä pois ettei jää kalkattamaan kuten eräillä

)