Elikkäs tässä olen putkistoa rakentamassa autoon ja tuli tossa mieleen, että montako vaimenninta se putki vaatii että menee katastusmiehen mieliks läpi.
Ja semmonen että mitenkä ois helpoin operoida kytkimen vaihto. (Kytkinlevy, paineasetelma, painelaakeri ja kampiakselin stehva) Auto on escort xr3i -89. Eli koko konetta ilimaan vai ihan laatikkoo puottamaan vai mitenkä.
Vaimentimista ja Kytkimestä
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Joo, kyllä yleensä yhdellä pärjää, nehän ottaa vaan pari tonnia kierroksia ja tuossa vielä yks riittää. 8)
Minä olen etuvetosissa tunkannut auton ilmaan ja sitten pukkien varaan. Kaikki haittaavat "romut" pois edestä, tunkki motin alle, tarvittaessa korvakkoja irti ja motin korkeuden säätö tunkilla jotta saa laatikon ylös. Takavetosissa auto ilmaan ja laatikko "syliin". 8)
Minä olen etuvetosissa tunkannut auton ilmaan ja sitten pukkien varaan. Kaikki haittaavat "romut" pois edestä, tunkki motin alle, tarvittaessa korvakkoja irti ja motin korkeuden säätö tunkilla jotta saa laatikon ylös. Takavetosissa auto ilmaan ja laatikko "syliin". 8)