Eskon lämmityslaite
Eskon lämmityslaite
Eli on tainnut käydä kuten noissa viestissä
on mainittu,eli sulakerasian tinoitus mennyt, sanokaas kuinka saisin johtovirityksen
avulla toimimaan, vedänkö lämmityslaitteelta
johdon akulle ja väliin vaikka katkaisin .
ei nyt ennätäisi huoltoon viedä.
niin autohan on escort 1,8 zetez farkku
Kiitos
on mainittu,eli sulakerasian tinoitus mennyt, sanokaas kuinka saisin johtovirityksen
avulla toimimaan, vedänkö lämmityslaitteelta
johdon akulle ja väliin vaikka katkaisin .
ei nyt ennätäisi huoltoon viedä.
niin autohan on escort 1,8 zetez farkku
Kiitos
Meikäläinen teki lattaliittimistä ja sulakepesästä hyppylangan, jolla sitten tyhjästä sulakepaikasta otin virran puhaltimelle.
Suoraan sulakerasian kannen alta sulakkeiden kannoista toiseen e i tarvitse vetää piuhoja konehuoneesta asti.
Viritys pitää vain poistaa sammutettaessa ettei virtoja jää päälle vikapaikkaan tai lisättävä viritykseen vielä katkaisin.
Huoltoon se boksihan maksaa yli sata egee kun ne sen uusii, tinaaminen ei maksa kuin vaivan
Suoraan sulakerasian kannen alta sulakkeiden kannoista toiseen e i tarvitse vetää piuhoja konehuoneesta asti.
Viritys pitää vain poistaa sammutettaessa ettei virtoja jää päälle vikapaikkaan tai lisättävä viritykseen vielä katkaisin.
Huoltoon se boksihan maksaa yli sata egee kun ne sen uusii, tinaaminen ei maksa kuin vaivan

Fix Or Repair Daily
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Sulakkeet ovat lattasulakkeita ja niiden tilalle käy urospuolinen abiko lattaliitin.
Auton omat sulakkeet on kahden naaraspuolisen liittimen välissä ja toiseen näistä navoista tulee jännite, jos sulake otetaan pois.
Tähän liittimeen johon tulee jännite työnnetään lattaliittimillä ja sulakkeella varustettu johto.
Tämä lähtevän virran pää kannattaa valita sellaiselta sulakkeelta esimerkiksi ilmastoinnin sulake, jos autossa ei ole ilmastointia "vapaa paikka".
Otetaan lämppärin sulake pois ja laitetaan johdon toinenpää lämppärin sulakkeen puolelle.
Tällöinhän virrat kulkee taasen johdossa olevan sulakkeen kautta lämppärin puhaltimelle.
Itselläni oli samainen vika vm-95 1.8D Escossa silloin ei toimineet myöskään vilkut ja vika oli sulakeboksissa päävirtareleen juotoksissa.
Auton omat sulakkeet on kahden naaraspuolisen liittimen välissä ja toiseen näistä navoista tulee jännite, jos sulake otetaan pois.
Tähän liittimeen johon tulee jännite työnnetään lattaliittimillä ja sulakkeella varustettu johto.
Tämä lähtevän virran pää kannattaa valita sellaiselta sulakkeelta esimerkiksi ilmastoinnin sulake, jos autossa ei ole ilmastointia "vapaa paikka".
Otetaan lämppärin sulake pois ja laitetaan johdon toinenpää lämppärin sulakkeen puolelle.
Tällöinhän virrat kulkee taasen johdossa olevan sulakkeen kautta lämppärin puhaltimelle.
Itselläni oli samainen vika vm-95 1.8D Escossa silloin ei toimineet myöskään vilkut ja vika oli sulakeboksissa päävirtareleen juotoksissa.
Fix Or Repair Daily
Kytkinkö kuitenkin sökö
Moro, eli kokelin tota hyppylanka hommaa
johdolla lämppärin sulakkeelta vapaaseen sulakepaikkaan,
ei toimi, nyt epäilen sitä lämmityslaitteen
pyöreetä tehosäädintä. onko kellään infoa siitä ?
Kiitokset taas
johdolla lämppärin sulakkeelta vapaaseen sulakepaikkaan,
ei toimi, nyt epäilen sitä lämmityslaitteen
pyöreetä tehosäädintä. onko kellään infoa siitä ?
Kiitokset taas

Ei muuta kuin purkamaan kytkin näkyviin.
Otetaan mittariston ympäriltä 2 ruuvilla oleva kehys pois.
Kehyksen alta muistaakseni löytyy lisää ruuveja.
Väännetään meisselillä lämppärin nupit ja niiden alta ruuvit pois muistaakseni.
Kokonaan ei kannata varmaan purkaa jos saa liittimet näkyviin!
Mittaillaan tuleeko kytkyttimelle virtaa ja meneekö se siitä läpi?
Vika voi tietenkin olla edelleen boksilla, sitten pitää vetää uusi virtajohto sulakkeella ja erillisellä kytkimellä väliaikaiseksi viritykseksi.
Otetaan mittariston ympäriltä 2 ruuvilla oleva kehys pois.
Kehyksen alta muistaakseni löytyy lisää ruuveja.
Väännetään meisselillä lämppärin nupit ja niiden alta ruuvit pois muistaakseni.
Kokonaan ei kannata varmaan purkaa jos saa liittimet näkyviin!
Mittaillaan tuleeko kytkyttimelle virtaa ja meneekö se siitä läpi?
Vika voi tietenkin olla edelleen boksilla, sitten pitää vetää uusi virtajohto sulakkeella ja erillisellä kytkimellä väliaikaiseksi viritykseksi.
Fix Or Repair Daily
Kunnossa taas
Niin , nyt pelaa, kun on uusi boxi, maksoi
140 euroa, ei kovin paha homma ollut tuo vaihtaa, ahtaat tilat tietysti.
jos joku tarttee nyt sulakeboxia ja osaa kolvata
tuon entisen kuntoon(lämppäri ei toiminut siksi vaihettu)
niin pistäköön ilmoituksensa jos kiinnostaa, edullisesti
tulisi tämä boxi.

140 euroa, ei kovin paha homma ollut tuo vaihtaa, ahtaat tilat tietysti.
jos joku tarttee nyt sulakeboxia ja osaa kolvata
tuon entisen kuntoon(lämppäri ei toiminut siksi vaihettu)
niin pistäköön ilmoituksensa jos kiinnostaa, edullisesti
tulisi tämä boxi.

-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45