Ei lähde käyntiin.
Ei lähde käyntiin.
Missähän vois olla vika ku ei lähde tuo rottelo käyntiin, se toissapäivänä vielä hyvin pelas, eilen sitten menin starttaamaan, lähti käyntiin sammu, sitte vingutin hetken, meinas lähtee ja taas sammu, niinku bensa loppunu. Sitte hain bensaa joka yleensä auttaa tämän tyylisiin ongelmiin. Niin ei silti lähtenyt käyntiin, yritettiin hinata, mutta ei antanut oikein kipinää ja eikä virranjakajassakaan mitään outoa näkynyt. Eli nyt tarttisin apua, että miten saan vian määritettyä ja missä ois vika.
Auto on Escort xr3i -89
Auto on Escort xr3i -89
http://www.motonet.fi/
http://www.autokivitila.fi/?sivu=varaosat
http://www.ford.fi/jm_helsinki_tukku.html
tai joku purkaamo kotosalla tai lähellä
http://www.varaosahaku.fi/
tai tuommoinen?
http://www.autokivitila.fi/?sivu=varaosat
http://www.ford.fi/jm_helsinki_tukku.html
tai joku purkaamo kotosalla tai lähellä
http://www.varaosahaku.fi/
tai tuommoinen?
ei sieltä mitään junia t...
Niin siis ootko jo selvittänyt, että kipinä on se joka uupuu?
En oikein saanu selvää tosta sun eka tekstistä kun sanoit, että koitettiin hinata eikä saanut oikein kipinää. Miten sä sen hinatessa totesit???
En tässä koita mitään saivarrella vaan ihan varmistaa tilannetta.
eli jos kipuna uupuu niin sitten vaan alkaa tulpilta takasinpäin hakemaan mihin se hukkuu.
Ajoituslampulla on ainakin hyvä kattoa tuleeko edes puolalta kipinää.
Jos ei niin sitten mittaat puolan molemmat puolet. Jos puola on ehjä niin sitten vaikka irto polttimo akun plussan ja puolan miinusjohdon väliin ja starttaamaan. Pitäs vilkkua. Jos ei niin boksi tai anturi (kammenkulma tai hall) rikki. Tai johdotuksissa vikaa. ton anturinkin pystyy mittaamaan,m utta en muista lukemia. joku muu voi ne sanoa jos muistaa.
En oikein saanu selvää tosta sun eka tekstistä kun sanoit, että koitettiin hinata eikä saanut oikein kipinää. Miten sä sen hinatessa totesit???
En tässä koita mitään saivarrella vaan ihan varmistaa tilannetta.
eli jos kipuna uupuu niin sitten vaan alkaa tulpilta takasinpäin hakemaan mihin se hukkuu.
Ajoituslampulla on ainakin hyvä kattoa tuleeko edes puolalta kipinää.
Jos ei niin sitten mittaat puolan molemmat puolet. Jos puola on ehjä niin sitten vaikka irto polttimo akun plussan ja puolan miinusjohdon väliin ja starttaamaan. Pitäs vilkkua. Jos ei niin boksi tai anturi (kammenkulma tai hall) rikki. Tai johdotuksissa vikaa. ton anturinkin pystyy mittaamaan,m utta en muista lukemia. joku muu voi ne sanoa jos muistaa.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96