2010 transit koukun sähköt

transitmiesten oma osio
Hössösöä
Viestit: 1
Liittynyt: 07 Kesä 2026 15:04

2010 transit koukun sähköt

Viesti Kirjoittaja Hössösöä »

Elikkäs 10vm transiitin koukun sähköt, ongelmana 13 napaisen pistokkeen kytkentä, johtojen värit jotain aivan muuta mitä normaalisti. Löytiskö jostakin mahdollista kytkentä ohjetta tai kuvaa pistokkeen sisältä että mikä väri mihinkin numeroon. Kiitos
Hammar
Viestit: 11
Liittynyt: 06 Joulu 2023 19:59

Re: 2010 transit koukun sähköt

Viesti Kirjoittaja Hammar »

Kuva

https://ibb.co/0jvn29L1

Kokeile tuota.
Vastaa Viestiin