2010 transit koukun sähköt
2010 transit koukun sähköt
Elikkäs 10vm transiitin koukun sähköt, ongelmana 13 napaisen pistokkeen kytkentä, johtojen värit jotain aivan muuta mitä normaalisti. Löytiskö jostakin mahdollista kytkentä ohjetta tai kuvaa pistokkeen sisältä että mikä väri mihinkin numeroon. Kiitos