Kaasutin turboon
Kaasutin turboon
eli pystyykö turbo autossa käyttään vakio kaasutinta
onko paineilla haittaa sen toiminnalle. olen suunnitellut turbo projektia ja tarkoitus olisi päästä halvalla, eikä viitsi ostaa kallista turbo kaasaria
onko paineilla haittaa sen toiminnalle. olen suunnitellut turbo projektia ja tarkoitus olisi päästä halvalla, eikä viitsi ostaa kallista turbo kaasaria
-
- Viestit: 692
- Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
- Paikkakunta: Kausala
Yleensä power jet ei ole tarpeeton, kaikkein vähiten ahdetussa koneessa. Joissain IDF Webruissa voi joutua ryypyn tulppaamaan, on hankala paineistaa, joutuu tekemään ulkopuolisesti.VesQ kirjoitti:Ja mahdollisesti webereissä olevan lisärikastuspiirin tulppaaminen
Eli taitaa olla helpoin se turbon kaasari, on meinaan aika mielenkiintoista leikellä kaasariin tiivisteitä jotstain kumista
Kannentiiviste syntyy kätevimmin uudesta tiivisteestä jonka muuraa silikoonilla tms. tiiviste mämmillä.
Luistikaasarit toimii, minkälaisen savotan jälkeen, riipuu kaasarista.
Minkä tahansa kaasarin saa pelaamaan paineistettuna, jopa VV toimii pienilla ahdoilla mukavasti.
Noin äkikseltään kuuloistais ko. tapauksessa joku Dat 32 Webru helpoimmalta/toimivimmalta ratkaisulta.