Alumiiniset venankopat kutoseen
Ja pisteosaa käyttikseen eli Ecotec-muovi siihen puolakasetin päälle ja oikeanlainen teksti takaluukkuun
Toivon mukaan ei tuu lokakuussa talvi, että pääsisi vielä näpräämään
Mitä vit.. nissaninko oot menny ostamaan?
Tuolla on jo ajettu monta talvea meillä jäärataa niin vahva yksilö. Allekirjottanut roikotti perästä puskurin irtaalleen viime talvena.duckworth kirjoitti: 12 Joulu 2022 12:15Mitä vit.. nissaninko oot menny ostamaan?![]()
Mulle riitti yks japsi teininä, sen jälkeen niitä ei oo omaan käyttöön eksyny, toki muutaman kerran kaveri pyytäny kokeilemaan/koeajamaan Mazdojaan, mutta se vaan vahvistaa pysymään näissä eurooppalaissa![]()

Muista paivittää myös liittimet ja mahdollinen paineensäädin....ne on monesti jotain 1/4" hupiosia....linjasto on yhtä hyvä kun sen ahtain paikka...duckworth kirjoitti: 11 Maalis 2024 19:38 Ostin Suomen ainoan 5m ½" MTX-paineilmaletkun Kokkolan Motonetistä, 200km per sivu ajoa, ja pyörii mutterimopo![]()
Ei pysty tohon muoviletkuun erikseen vaihtaan liittimiä.. Toki nyt sillä ei hirveesti oo väliä kun mun pulttipyssy päätti mennä jumiin loppukesästä, enkä oo vielä uutta hommanukaa.Taunusautomaatti kirjoitti: 29 Loka 2025 09:05Muista paivittää myös liittimet ja mahdollinen paineensäädin....ne on monesti jotain 1/4" hupiosia....linjasto on yhtä hyvä kun sen ahtain paikka...duckworth kirjoitti: 11 Maalis 2024 19:38 Ostin Suomen ainoan 5m ½" MTX-paineilmaletkun Kokkolan Motonetistä, 200km per sivu ajoa, ja pyörii mutterimopo![]()
Suomessa on meinaan kymmeniätuhansia mutterimopoja joita ostaneet ihmettelee kun pultit ei aukea kunnolla vaikka koneessa lukee 500NM tai 1000NM ja oikessti vääntää 100NM....
Ja syynä mainospuheitten lisäksi se kun ilmaa ei tule tarpeeksi....
Akkuvehkeistä puheen ollen, mun kaveri hommas just tollasen Makitan kopion, ehkä pitäs itekki tommonen ostaa ja käyttää kompuraa jatkossa vain maalaushommiinTaunusautomaatti kirjoitti: 29 Loka 2025 10:08 Joo, siirryin ite makitan 700 seen joka antaa avausta 1000NM...eikä ole riippuvainen letkuista.
Pieniin paikkoihin minimonsteri paineilma prutku.