Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
GM-orkkis-PA-suodatin.. suoraan Motonetin hyllystä Ja kaveriksi 6e tarvike suodatin, luovuttamaan uudet klipsit, joita ei tuu orkkiksen mukana jostain syystä.
Teemuks kirjoitti: ↑11 Joulu 2022 19:22
13" piikkipyörät ja ennen niitä varmaan tuo 100nx piikeillä.
Mitä vit.. nissaninko oot menny ostamaan?
Mulle riitti yks japsi teininä, sen jälkeen niitä ei oo omaan käyttöön eksyny, toki muutaman kerran kaveri pyytäny kokeilemaan/koeajamaan Mazdojaan, mutta se vaan vahvistaa pysymään näissä eurooppalaissa
Teemuks kirjoitti: ↑11 Joulu 2022 19:22
13" piikkipyörät ja ennen niitä varmaan tuo 100nx piikeillä.
Mitä vit.. nissaninko oot menny ostamaan?
Mulle riitti yks japsi teininä, sen jälkeen niitä ei oo omaan käyttöön eksyny, toki muutaman kerran kaveri pyytäny kokeilemaan/koeajamaan Mazdojaan, mutta se vaan vahvistaa pysymään näissä eurooppalaissa
Tuolla on jo ajettu monta talvea meillä jäärataa niin vahva yksilö. Allekirjottanut roikotti perästä puskurin irtaalleen viime talvena.
Näillä on kyllä pirun hyvä antaa heel&toe, josko Focus lienee maailman helpoimpia autoja siihen, kun kaasu reagoi niin pinnalta ja jarrupoljin vastaavasti kova. Omegassa alkaa mennä jo ihan nilkka-treenistä
Ostin/paskoin 600e täysin tietokoneiden rautapuolesta ymmärtämättömänä huippuosilla jonkun kasaamaan pelikoneeseen joka löyty tori.fi-sivuilta
Jollain googlen kautta haetulla benchmark-sivuston avulla (jonne syötin osien nimet/speksit) vaan tutkin että pitäisi ainakin AMS2 ja EA Sportsin WRC pyöriä täysillä asetuksilla
Nyt sitten muutama tunti ihmetellään ja kiroillaan ku mikään ei toimi
Hölmöilyt jatkuu... Hommasin Saksasta uudet orkkis puslat takakelkkaan ja tukivarsiin kutos-Omppuun, kun en kokenukaan tarpeelliseksi laittaa uretaanipuslia, huomenna lähden etsimään pussihousuja itselleni
Oli sopivasti Tokmannin etuovee lähin ruutu vapaana, niin sukelsin siihen ja kävin hakeen tarjouksessa olleen varastohyllyn Just tänään oli viimeinen voimassa olo päivä. Samalla hommasin isohkon pakin/säilytyslokeron. Nyt pistetään vihdosta viimein talli järjestykseen ja tavarat pois kasoista lattialta, vaikkahan jäätys näpit ja mun...