Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
p3 kirjoitti:mainitsin kyseisen asian kommenttina siihen että tehdään kaaret sääntökirjan mukaan, tunnettua on että kirjoja voi tulkita monella tapaa
Nyt kun joku nosti tämän aiheen esille niin pisti tuo teksti silmään. Tosiaan se sääntökirja on melko vaikealukuista mutta kun noudattaa sitä perussääntöä kirjaa lukiessa niin luonnistuu jo paljon paremmin, eli
Kaikki mikä ei ole erikseen sallittua on kielletty
VesQ kirjoitti:
Nyt kun joku nosti tämän aiheen esille niin pisti tuo teksti silmään. Tosiaan se sääntökirja on melko vaikealukuista mutta kun noudattaa sitä perussääntöä kirjaa lukiessa niin luonnistuu jo paljon paremmin, eli
Kaikki mikä ei ole erikseen sallittua on kielletty
Cortina 1300 2d -68
Taunus Coupe ?.? -75
Escort STW 3d XR3i -84 (myydään!)
M-B 124 200D
BMW E34
p3 kirjoitti:
myöskään sitä hitsaamista ei opi niistä kuvista jonkinlaista kokemusta ja perustiedot hitsaamisesta tulee omata kun kaaria alkaa hitsailemaan.
on onneks hävinny jokkiksesta nää silikooni sauma kaaret...
eli kauheeta räkä saumaa ja siistitään silikoonilla...
kamalia... jopa pelottavia....
Cortina 1300 2d -68
Taunus Coupe ?.? -75
Escort STW 3d XR3i -84 (myydään!)
M-B 124 200D
BMW E34
p3 kirjoitti:
myöskään sitä hitsaamista ei opi niistä kuvista jonkinlaista kokemusta ja perustiedot hitsaamisesta tulee omata kun kaaria alkaa hitsailemaan.
juu no on se kaveri joka meinas hitsata ne ni ammatiltaan hitsari ja hitsaa työkseen nimenomaan putkia