smt6????
Re: smt6????
On kokemuksia (enimmäkseen hyviä) jonkin verran, mitä haluat tietää?robe kirjoitti:onko millasii kokemuksii smt6:sta
- Chevrolet K1500 pick-up
Toyota Corolla E12 1.4 D4D
Ei siinä mitään ihmeellistä... Yleisin kytkentämalli siten, et toimii vain kaasupohjassa (ts.lambdan ollessa pois pelistä)... Mihin vehkeeseen tulossa?? Probe GT:n?? 2.0iDOHC Sierrassa tehot nousi 15hv, turbo-vehkeessä irtoo varmasti enemmän. Sit olis tietty perfectpowerin smt7 toinen vaihtoehto... Tiedä sit millai soveltuu näihin vanhempiin vehkeisiin, kun on vissiin suunniteltu uusin, enemmän sähkösysteemeitä silsältäviin autoihin. 

joo mulla on ja hyvin pelannut. On ihan riittävä värkki jos ei ala koko mottia uusiks rakentamaan jolloin on esim megasquirt tai hestech tai tatech tms. parempi vaihtoehto.
korpparista irtos kaiken kaikkiaan n.20hv lisää kun imu ja pako virtauksia myös hieman paranneltiin.
Pelkästäänhän noilla ohjausbokseilla ei välttämättä saa paljon mitään teholisäystä vaan niillä kompensoidaan moottorin modifioimisenn jälkeen syntynyt seos ja sytkäkarttojen muutoksen tarve (tulipa hienosti sanottua. Ei itekään tajua
)
Se on ihan autokohtaista, mutta jotain pientä sieltä voi saada puristettua ilman muutoksia moottoriinkin jos on tehtaalla jätetty vähän varaa.
korpparista irtos kaiken kaikkiaan n.20hv lisää kun imu ja pako virtauksia myös hieman paranneltiin.
Pelkästäänhän noilla ohjausbokseilla ei välttämättä saa paljon mitään teholisäystä vaan niillä kompensoidaan moottorin modifioimisenn jälkeen syntynyt seos ja sytkäkarttojen muutoksen tarve (tulipa hienosti sanottua. Ei itekään tajua

Se on ihan autokohtaista, mutta jotain pientä sieltä voi saada puristettua ilman muutoksia moottoriinkin jos on tehtaalla jätetty vähän varaa.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Tuota smt6:tta käyttäessä voi joutua jonkin verran kikkaileen ahtojen kanssa.. Eli jos meinaat ahtoja nostaa samalla, niin tuo smt6 kykenee syöttämään extra löpöä vain kaasupohjassa---> esim. puolellakaasulla ajettaessa, täysillä ahdoilla (0.8tms.) saattaa heittää jonkinverran laihallerobe kirjoitti:joo ois tosiaan tulos 2,2 lit turbo probeen.kuulemma ahdettuun tulis hummii iha hyvin

7:lla saa ainaski ahtojen ohjauksen hoidettua+paukku-systeemi yms.... Mut kytkentäkaavioo ei sporttiauton Janne ainakaan suoraan löytäny... Mut ei se välttämättä tarkota, etteikö sitä sais myös ropellissa toimimaanrobe kirjoitti:mut eikös senkin saa ohjaan ahtoja??siis smt6;sen.mitäs siin 7 versiossa sit on parempaa,jos ois joku linkki ni voisin käydä lukaseen


Kysyin tuota seiskaa alustavasti, mut ei Probea ollut listassa mainittuna, mut kyllä sen sinne varmasti toimimaan sais, kun vaan selvittelis.... Pistä meikäläiselle infoa, jos jotain keksit.. Itellä ko. projekti vähän jäi "toistaiseksi"robe kirjoitti:ahaa.sit tosiaan se 7 kuulostas paremmalta,täytyy ruveta setviin.ootsä siis kyselly itelleski(kessi) smt:tä


Projekti lähdössä vasta käyntiin... Nyt on ekaks tulos ulkokuorta, poppiksia ja seoksien sallimissa rajoissa ahtojen nostoa... Katsoo sitten aikasintaan keväällä, jos vähän enemmän piristelis...robe kirjoitti:ookko paljoki rakennellu probee



Ootko löytäny jostain semmosen sähkösen ahtopaineen säätimen?? Kuin paljon se turhanki paljon on tällä kertaa??robe kirjoitti:on varmaan hankittava se 6 verse.siihen 7 tarvis sähkösen ahtopaineen säätimen jos haluis sillä boxilla niitäkin säädellä.ja se maksaa jo vähä turhanki paljon.



"Ahtopaineen sähköinen säätöventtiili 98,50 €" näin näytti olevan täällä.
Sodat sodittu
Ford Cortina -71
Ford Cortina -71
Re: smt6
No osta tuolta sporttiautosta. Tuskin paljon halvemmalla saat käytettynä. Ja säätää se kumminkin pitää. Ei sitä kumminkaan kohdilleen saa läppärillä ite ilman tehopenkkiä.jaskaz kirjoitti:myykääs mulle joku tollanen smt6 se ois hyvä mun toiseen projektiin
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Noin niinku teoriassahan se menee niin että kun kaasu hellätään niin "paukkusysteemi" syöttää turbolle bensaa jolloin turbon nopeus ei laske eli seuraavan kerran kaasua painettaessa ei tarvitse odotella että puhallin alkaa taas pyöriäKessi kirjoitti:Eli asiasta toiseen, jos joku osais selittää tuon paukkutsydeemin toiminnan noin niinku teoriassa..
Eli se pauke tulee siitä putkessa palavasta bensasta
Ja vaikkei tänne kuulukkaan niin tuossa vielä käytännön suoritus
http://www.sierracorner.net/videok/Clip ... ing.hu.wmv


http://www.sierracorner.net/videok/Clip ... ing.hu.wmv
toi oli yllätys et sitä saa noinki halvalla.en ite ollu selvittäny mut sanottiin et se maksais noin 3 hunttii,ja saathan säsen paukku homman yksin kertasemminkin.pakariin vaa sytytys tulppa ja bensaa perään.erillisestä kytkimestä.oon jossain semmosen nähnykkin ja periaate on ihan sama ku miten se smt:kin sen tekee.ei ees vaurioita ahdinta.netiski varmaa löytyis juttuu ku viittis vaa ettii...