Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Veivejä ei tarvi heti vaihtaa, laittaa vaan kunnon pultit niihin. Männiksi voi sovitella YB Cossun mäntiä.
2.8:iin saa ainakin Accraliteltä monttu päisiä turbo mäntiä, jotka käy suoraan.
300 hevoseen pääsee ihan vakio moottorilla, tosin kyllähän se käyttöikä sitten pienenee. Painettakaan ei tarvitse olla kuin 0.6-0.7.
Itselläni maksimi paineet oli 1.4 jolla teholukemat olikin sitten jotain ihan muuta:)
2 turbolla saat vääntömoottorin, 1 turbolla kierros moottorin. 2 turbolla joudut tekemään tuplahomman, imho käytä yhtä isompaa.
Leimaaminen on jarrujen takia hieman hilpeä tapahtuma, jos et vaihda jarruja, koska maksimi tehot saa olla 180. Tarvitsee ajaa tulos hieman olemattomilla paineilla yms. Sitten inssi katselee isoa turboa ja paperia...
Looney kirjoitti:300 hevoseen pääsee ihan vakio moottorilla, tosin kyllähän se käyttöikä sitten pienenee. Painettakaan ei tarvitse olla kuin 0.6-0.7.
Itselläni maksimi paineet oli 1.4 jolla teholukemat olikin sitten jotain ihan muuta:)
2 turbolla saat vääntömoottorin, 1 turbolla kierros moottorin. 2 turbolla joudut tekemään tuplahomman, imho käytä yhtä isompaa.
Leimaaminen on jarrujen takia hieman hilpeä tapahtuma, jos et vaihda jarruja, koska maksimi tehot saa olla 180. Tarvitsee ajaa tulos hieman olemattomilla paineilla yms. Sitten inssi katselee isoa turboa ja paperia...
Eikös pakosarjojen kannalta ole vaikeampi laittaa yksi turbo kuin kaksi?
Tarkotus olisi laittaa cossun jarrut. Eikö tehot sitten saa nousta noin 240heppaan?
Itse asiassa RS500 sitä kannattaa verrata. Jos ne cossun jarrut sinne laitat. Muutama heppa lisää laillisesti. TeroK miksei saisi, auto on jarrujen, moottorin yms lukien sama?
Yhdellä ahtimella joutuu tekemään mielenkiintoisen pakosarjan ja selviää muutoin paljon helpommalla ja vähän enemmän tilaa tehdä. Ai niin ja muista vaihtaa öljypumppu tehokkaampaan.
Hyvä hyvä. Ei tarvitse temppuilla päästöjenkään kanssa.
Täytyy vielä ainakin yksi rakentaa itsekkin... pikkuhiljaa hahmottuu osat ja miten. Tavoite on hurja mutta pitäs silti kaiken järjen mukaan onnistua...
Muuten asiaan liittyvää. Käykö 2.3d etutolppiin suoraan mitkä jarrut. Kone on vaihtunu 2.8i kutoseen. Eli mitä pitää vaihtaa jos haluaa esim cossun jarrut sopimaan. Entä meneekö xr4:sen jarrut suoraan. Mites takajarrut? Eikö diisselissä ole isommat takajarrutkin valmiina.
Minullakin kone vaihtumassa isompaan eli 2.9:siin..... onko kukaan harjottanut mekaanista ahtamista tuohon Eihän tuossa 2.9:ssä ole heikompia osia sisällä kuin 2.8:sissa Kolmesataa kuulostaa jo aika..... riittävältä
Qtka kirjoitti:Minullakin kone vaihtumassa isompaan eli 2.9:siin..... onko kukaan harjottanut mekaanista ahtamista tuohon Eihän tuossa 2.9:ssä ole heikompia osia sisällä kuin 2.8:sissa Kolmesataa kuulostaa jo aika..... riittävältä
Kaverilla on mekaanisesti ahdettu 2.9, tosin BOA. Mutta kansissahan se varsinainen ero on.
Nelosella alkavat lukemat pitäis omasta cologne projektista loihtia, muuten ei tolle Cossulle kerkiä.