Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Helpoiten saat "koko tekniikan" irti kun irroitat lyhyesti sanottuna kaikki osat jotka kiinnittyy koriin (moottori/vaihteisto/etuakselisto-paketti), ja nostat korin tekniikan päältä pois. Onnistuu kahden miehen voimin, on testattu pari kertaa!!!
Kyllähän se lähtee mutta se on eriasia kauan siinä kestää, on meinaan aika puljaamista. Eli melkeen kannattaa laatikon kanssa ottaa, ja alaspäin varmaankin tulee helpommin jos ei ole mitään palkkia tiellä
No tota mun mielestä tekniikan irrotus menee urheilun puolelle jos sä koitat kammeta sitä malmimoottoria+vaihteiston poikasta ilman moottorinosturia sieltä konetilasta.
Etutolppien yläpäät/raidetangon päät/pohjasta tuet/johdot+letkut irti ja autoa nostamaan. Ei kestä tumpeloltakaan puolta päivää kauempaa.