Fiestan moottorin irroitus

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
ttorniko

Fiestan moottorin irroitus

Viesti Kirjoittaja ttorniko »

Lähteekö 1.1 fiestan kone yläkautta pois ilman vaihdelaatikon irroitusta.
Mizka
Viestit: 56
Liittynyt: 02 Marras 2005 19:59

Viesti Kirjoittaja Mizka »

Helpoiten saat "koko tekniikan" irti kun irroitat lyhyesti sanottuna kaikki osat jotka kiinnittyy koriin (moottori/vaihteisto/etuakselisto-paketti), ja nostat korin tekniikan päältä pois. Onnistuu kahden miehen voimin, on testattu pari kertaa!!! :D
VesQ
Viestit: 1627
Liittynyt: 05 Helmi 2005 00:23
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja VesQ »

Kyllähän se lähtee mutta se on eriasia kauan siinä kestää, on meinaan aika puljaamista. Eli melkeen kannattaa laatikon kanssa ottaa, ja alaspäin varmaankin tulee helpommin jos ei ole mitään palkkia tiellä
Mizka
Viestit: 56
Liittynyt: 02 Marras 2005 19:59

Puljaamista?

Viesti Kirjoittaja Mizka »

No tota mun mielestä tekniikan irrotus menee urheilun puolelle jos sä koitat kammeta sitä malmimoottoria+vaihteiston poikasta ilman moottorinosturia sieltä konetilasta.

Etutolppien yläpäät/raidetangon päät/pohjasta tuet/johdot+letkut irti ja autoa nostamaan. Ei kestä tumpeloltakaan puolta päivää kauempaa. :roll:
lalli69

Viesti Kirjoittaja lalli69 »

Ja käytännön vinkkinä, että konepelti kannattaa ottaa irti
vaikka kaikki sen varmaan tiesivätkin. :wink:
Vastaa Viestiin