Voehan tokkiinsa... Eilen piti lähteä vähän reissuun, kun edellinen lauantai meni töissä (kaikki Postin autot tehtiin Iisalmen alueella), niiiiiiiiiin oli meininki lähteä tilaihme Focuksella matkaan, tunnin lastasin tavaraa kyytiin, mukaan lukien kompuran jne, mutta pihalla kuului takaa oikealta jarrun vikinää ja viiden kilsan jälkeen piti jo kaartaa takaisin tallille, kun alkoi jarru haista

Eipä siinä hain Omegalla Motonetistä uudet kehinnät, ja aloin ottaa paikkoja auki, ja kuinka ollakaan sylinterihän sieltä oli jumahtanut

Ei menny toinen mäntä edes pihdeillä sisään

Tänään tuli sitten jo läjättyä ongelma nurkka, nyt siellä on siis muiden uusien osien (eli rummut, kengät, vaijerit, jouset) lisäksi uusi automaattisäätö, uusi sylinteri ja uusi jarruletku. Kuskin puolelle sama jumppa vielä varotoimenpiteenä, tänään purkasin kaiken, alko vaan olla jo perse kipeenä betoni lattialla istumisesta niin jäi kesken.
Nyt ois Focukseen sitten uusittukin kaikki muu paitsi pääsylkkä ja ABS-boksi, jos vaikka niistä jompi kumpi kosahtaa
On vähän pakkokin saada Focus ajoon, kun Omegaan pitäis tehdä remppaa ja toiseen vielä enemmän.
Jotain hyvääkin, Focuksen 330tkm ajettu Zetec S laulaa yhä komeasti vielä 5000rpm tuntumassakin

Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER