duckworth kirjoitti:Ja taas on vitutuksen poikasta ilmassa...
Oon tilannu alatukivarren ja alavesiletkun Sierraan, ja kummatkin tulevat UPS:n kautta. Tietenkin vieläpä kotiovelle arkipäivänä

Yritinkin muuttaa toimitusosoitetta, toisaalle, mutta ei onnistu, kysyin myyjältä. UPS:n puolelta homma yhtä hankalaa; niiden pitää käydä ovella käytännössä turhan takia, että ne voi jättää UPS InfoNotice- lapun, ja vasta sitten voi joko antaa uuden toimitus osoitteen, tai siirtää ajan kohtaa (niinku mihin v*ttuun työaikana muka???) tai noutaa UPS:n pisteeltä joka on Tampereella asti... Ja kyllä kysytty on että eikö pakettia voida jättää postiin, ei voida.. Siis ei saat_ana mitä tuohua
Parhaassa tapauksessa joudun vähintäänkin odottamaan kun UPS:n pässien pitää käydä ovella että ne voi jättää InfoNotice-lapun, jonka jälkeen saan sovittua toisen osoitteen. Joka tapauksessa Sierra ei liiku tallista mihinkään kahteen viikkoon

Miksi UPS:n pitäisi pystyä jättämään tavara postiin,kun UPS on eri yritys,kun itella?
Soita sinne UPS:n asiakaspalveluun ja pyydä kuriiria soittamaan 30min-1h ennen,kuin toimittaa tavaraa sinulle niin käyt sitten,vaikka kotona tai sovit kuriirin kanssa suoraan,että ajatko sattumoisin tästä "työpaikan ohitse" Jos haluat sen eripaikkaan,kuin mihin olet tilannut siitä voi tulla lisälaskua. Tottakai se on harmillista,kun kaikki toimii arkena. Itsekin paljon tilannut ulkomailta tavaraa,niin eihän sitä koskaan ole kotona.
Niitä tavaroita vaan ei voi jättää ilman allekirjoitusta sovittuun paikkaan. Se ei kaikkien firmojen kanssa onnistu. Koska tapahtuu paljon sitä,että asiakas ei muka saanut tavaraa (sai mutta kusettaa tai se tavara on rikki) ja yrittää saada uudelleen saman tavaran ja sitten alkaa se tappelu vakuutusyhtiöitten kanssa kuka korvaa ja miksi jne.
Jos kuriiri jättää sen tavaran niin se jää vähän,niinku herran haltuun ja on kuriirin vastuulla. Rehellinen asiakas on aina rehellinen,mutta meitä on moneen junaan.
Siksi tavara yritetään aina tuoda suoraan asiakkaalle,joka selvästi kirjoittaa nimenselvennyksen kuittauksena.
- Tuota DHL:n toimitusta en ymmärrä kyllä ollenkaan,jos vielä hait sen siitä ihan lentokentän vierestä olevasta DHL:n toimipisteestä mikä sijaitsee vantaalla eikä helsingissä, vai onko niillä muka toimipiste helsingissä?
- Se toimitusikkuna on siksi niin suuri,että jos kuriiri käy päivänaikana 50 paikassa,niin koskaan ei tiedä kellonaikaa monelta olisi juuri sillä asutusalueella menossa missä juuri sinä asut. Jos lenkin alue on vielä suuri,että ei puhuta mistään 20km matkasta vaan 200km. Esim,vaikka jos kuriiri lastaa auton vantaalla ja ajaa vielä Hämeenlinnaan saakka jakamaan tavaraa tai Oulusta ja jakaa tavaran,vaikka Kemissä tms.... Jossa jo matkaa terminaalin ja jakoalueen alkamiseen on yli 100km..