Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Oman auton esittelyä. Ei projektiosiio, vaan kokemuksia uusista hankinnoista tai vanhemmastakin omasta Fordista. Otsikkoon auton malli/vuosimalli ja muita vastaavia yksilöiviä tietoja, joilla tunnistaa millasesta tapauksesta on kyse.
Moi, kiitos kiinnostuksesta. Meni siis myöhään tuo katsastus ja muutos. Capri seisoi yli 3 vuotta tallissa. Nyt iski vimma saada peli kulkemaan. Tilasin vehkeeseen briteistä jarrut eteen ja leveämmät rummut taakse. 5 lovinen oli jo ennen ja harvin perä mikä löytyi. Kolmas tekniikka ja luultavasti viimeinen. Tosiaan tuo kone sähkö ohjattu ja ecun perässä. Toisen mallista en ole tavannut jota esim capreissa käytetään. Olen ajanut talvellakin mutta nyt laitan sen talliin. Miten tänne pukataan kuvia, ihan mielellään jotain toisin. Joku taulapää löi takakylkeen ovella ja taidan maalata koko auton talvella. Ihan sexy on nytkin
Nyt vasta ajossa, lämmöt korkealla ja järjestelmän huuhtelua. Ei ongelmatonta kun vanhan seisoneen moottorin asentaa autoon joku hakkasi takakylkeen kunnon mällin auton seisoessa huolto asemalla. Piti kitata ja oikoa sekin. Epoksi kylkeen vaan. Lämpöjen kanssa jatkuu taistelu sitten
Kun moottoria vaihdoit mitä on uutta siinä termostaatti , vesipumppu ja jäähdytysjärjestelmä on putsattu sille kuuluvalla aineella ja tosi hyvin huuhdeltu sitten järjestelmä.
Ihan ensimmäinen puute mitä kuvissa näkyy on tuulettimentunneli
Vaikuttaa muuten kohtuullisen paljon ropellin tehokkuuteen.
Onhan termari paikoillaan, osa noista vaatii termarin jäähtyäkseen kunnolla, virtausnopeus pysyy sopivana että jäähdytin pystyy toimimaan oikein.
Oliko kiinteä ropelli vai viskokytkin, jos visko niin tarkista että tarraa kuumana kiinni.
Mittarin skaala sopiva anturille? Useita eri antureita, vai keittääkö oikeasti?
Termari oli paikoillaan, muttei toiminut. Yrittäjällä kiire ja kaveri käytti muutos katsastuksessa. Kuva jossa ei tuulitunneli peltiä ole, siksi kun toinen ilman suodatin piti viedä tunneliin ahtauden vuoksi. Ruoste kura velliä tuli koneesta. En tiedä onko käynyt lämpösenä kun katsastelivat, nyt epäily enää kansipahveissa. Ei hirveemmin huvittaisi ruveta aukomaan ja pakkas proput on kanssa lopussa, yksi puhkesi. Tunnistaako kukaan tuota moottori mallia että mistä tuollainen on. Olisi toinen kone tiedossa, mutta automaatin edessä ollut. Se on sellainen mitä kuvissa on enemmän. Jonkun asteinen virittely tiedossa jos myllyä vaihtaa
Unohda se orkis ecu, tilalle joku ohjelmoitava. Pääset eroon niistä ilmamäärämittareista ja saa siistimmän asennuksen sekä enemmän säätömahdollisuuksia, mm flexfuel mahdollisuuden ja voi ajaa etanoolilla.
Rakennus sarjoja speeduino, megasquirt ym
Tai valmis Maxxecu. Hinnat suht järkeviä.