On noita tarkasteltu, ja ite ensimmäisen kerran sen huomasin 3kk jälkeen auton ostopäivästä.duckworth kirjoitti: ↑08 Joulu 2021 17:52Vaikka jarrulevyt tuntuvat kuluvan näissä, en silti usko Fordin keksineen koiranpaskaa uudelleen tässäkään asiassa. 3 vuotta on pirun pitkä väli jarruosille ilman herkistelyjä, nykyautoissa kuitenkin kerran vuoteen olisi hyvä varmistaa että palat ja liukutapit liikkuvat hyvin, itse jopa renkaan vaihdon yhteydessä rasvaanu tapit kevät/syksy. Jos palat kihnuttavat vähän levyä vasten, sitä ei ajossa välttämättä huomaa, kun ei kuulu varsinaista vikinää, mutta kun ajoa vaan jatketaan alkaa levy lasittua ja palat kulua. Itse ainakin tarkistelisin osien kuntoa huoltojen välillä, muutoinkin kuin korjaamon videopalvelun kautta jonka asentaja yleensä huollon päätteeksi kiirellä kuvaa.ärräpärrä kirjoitti: ↑08 Joulu 2021 16:39
Alan oleen entistäkin vakuuttuneempi, että hyvä etten ole vaihtanut uuteen ja hyvä että 31.5.2021 tehty tilaus peruttiin, kun autoa ei sitten koskaan valmistettukaan enää kun facelift tuli.
Niin paljon on vikoja uudehkoissa ST:ssä täällä raportoitu. Mulla nyt se 55tkm ja huolloissa ei oo jarruihin eikä levyihin koskaan koskettukaan. Levyt edessä ja takana kuin uudet ja palat eivät juuri ole kuluneet.
Nyt satuin olemaan vaan töissä ja ei ole kuvia puhelimessa niin tuo nyt oli ainut kuva minkä pystyin laittamaan, koska auto on juuri ollut huollossa.
Ja tämä olis ollu jo toinen kerta 3 vuoden sisään että ne olis vaihdettu jos olisin siihen luvan antanut. Ovat olleet uralla itse asiassa siitä asti kun takuusta uudet sain. Eivät vaan halunneet enää maahantuojaa kiusata asialla.
Vissiin normaalia että kuluu 3v sisällä monta kertaa.