Jaa...ainakin 2018 ST-Fiesta kaipaa maskisuojaa jo pikku pakkasilla,muutoin saat ajaa pitkään että kone lämpiää...
Harri
Itsellä oli saman vuoden Fiesta, 1.0 125hv, ei ongelmia lämpenemisen kanssa. Kovallakin pakkasella 10km ja kone oli lämmin.
Niinpä
Jep..duckworth kirjoitti: ↑06 Tammi 2021 16:00 No mulla esim.
Honda Civic 1.2 SOHC 16v koneella, kaasari+käsiryyppy en muista tkm,
Ford Sierra 2.0OHC, myöhemmin 2.0i OHC, n.300tkm,
Omega B1 X20XEV (2.0 16v) 384tkm,
Ford Focus Zetec S (1.6) 299tkm,
Omega B2 Z22XE (2.2 16v) 234tkm
...eikä ole yhdessäkään ollut ikinä pahvia keulalla. Lohkolämppäri onneksi kaikissa noissa ollut, ei mikään säteilylämmittimen paska, joten on saau aamuisinkin aina käyntiin, jos vaan akussa ollu virtaa, Civicissä joutu joskus latamaan kun oli heikossa hapessa jo akku.
Noista autoista kaikki on yhä ajossa, nekin jotka oon jo myyny eli B1 omppu ja ruisku-Sierra.
hapelo kirjoitti: ↑16 Tammi 2021 15:22Jep..duckworth kirjoitti: ↑06 Tammi 2021 16:00 No mulla esim.
Honda Civic 1.2 SOHC 16v koneella, kaasari+käsiryyppy en muista tkm,
Ford Sierra 2.0OHC, myöhemmin 2.0i OHC, n.300tkm,
Omega B1 X20XEV (2.0 16v) 384tkm,
Ford Focus Zetec S (1.6) 299tkm,
Omega B2 Z22XE (2.2 16v) 234tkm
...eikä ole yhdessäkään ollut ikinä pahvia keulalla. Lohkolämppäri onneksi kaikissa noissa ollut, ei mikään säteilylämmittimen paska, joten on saau aamuisinkin aina käyntiin, jos vaan akussa ollu virtaa, Civicissä joutu joskus latamaan kun oli heikossa hapessa jo akku.
Noista autoista kaikki on yhä ajossa, nekin jotka oon jo myyny eli B1 omppu ja ruisku-Sierra.
"Ikinä en ole maitoa juonut...enkä juo"
Joo noissa jurakauden vehkeissä riitti hukkalämpöä jaettavaksi jopa variksille&harakoille...
Harri
Tehokkaalla autolla on aina nautinto ohittaa...