Sierran koneen irrotus alakautta

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
asn
Viestit: 34
Liittynyt: 21 Maalis 2005 00:03
Paikkakunta: Kesälahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja asn »

135kg muistelisin koneen olevan kokonaisuudessaan jonkun manuaalintapaisen mukaan (tiedä sitten onko tuossa painossa vielä loota :?). Aika pirusti se kyllä painaa, mutta ilman kantta nousee kyllä vielä melko kevyesti riskimmän kaverin avustuksella.

Itse olen käyttäny sähkövinssiä :).
VesQ
Viestit: 1627
Liittynyt: 05 Helmi 2005 00:23
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja VesQ »

Kyllä tuo 135kg taitaa olla ihan pelkkä koneen paino (sisältää varmaan nesteet)

Type-9 5v laatikkokin painaa varmaan 40kg että ei se mikään kovin söpö boksi ole, samaten kansi ja pakosarja painaa kanssa aivan v*tusti, ei varmaan 30-40kg kaukaa hae

Valurauta kunniaan :D
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

VesQ kirjoitti:Kyllä tuo 135kg taitaa olla ihan pelkkä koneen paino (sisältää varmaan nesteet)

Type-9 5v laatikkokin painaa varmaan 40kg että ei se mikään kovin söpö boksi ole, samaten kansi ja pakosarja painaa kanssa aivan v*tusti, ei varmaan 30-40kg kaukaa hae

Valurauta kunniaan :D
Tuossa todellakin saa olla sitten kaikki apulaitteet paikoillaan, ei se "perkattuna" nuin paljon paina. se on kyllä totta että kansikin painaa varmaan jo sen 30kg.
VesQ
Viestit: 1627
Liittynyt: 05 Helmi 2005 00:23
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja VesQ »

Juu siis sitä tarkoitin että apulaitteet mukana eli siis ajokuntoinen
mutta ei kuitenkaan laatikon kanssa

taitaa olla laatikon kanssa lähempänä kahtasataa kuin sataa
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

VesQ kirjoitti:Juu siis sitä tarkoitin että apulaitteet mukana eli siis ajokuntoinen
mutta ei kuitenkaan laatikon kanssa

taitaa olla laatikon kanssa lähempänä kahtasataa kuin sataa
Joo on kyllä.
Vastaa Viestiin