tere taasen ..
niin ajoin sen sen sammumisen jälkeen
suoraan ford:ille .. kun sain käyntiin ..
ei ollut vikakoodeja ollenkaan.
Olin tosin ne tyhjännyt irrottamalla akun
(vaikka kaveri fordilla väitti ettei niin tyhjenny
sillä tavalla) eilen illalla jonka jälkeen ajellutkin
jonkin matkaa. Olisin kyllä olettanut että
siitä joku koodi sinne jäi..

kakat..
Just joo , ei ollut vikakoodeja - ei ne voinut tehdä
mitään. Pitää vissiin viedä jonnekin nyrkkipajalle
jossa osataan vielä korjata autoja - itellä ei oo
aikaa eikä resursseja ..
Sanoivat vielä että ajoivat 8 km - auto toimii
moitteettomasti. Sitten kun lähdin siitä niin
johan stoppas alle kilsan päässä.. siinä sitten
ihmettelin huoltomiesten tehokkuutta.
tuossa sitten analysoin pihalle päästyäni ja bensapumpusta
kyllä kuuluu ääni kun avainta kääntää ... harmillista
ettei sitä oikein pystynyt kuuntelemaan siellä
tien päällä kun se sammui ... sen verran veetutti
ja oli mölyä muutenkin.. eikä se tietty suostunut tekemään
sitä uudestaan tossa pihalla ... vissiin ehti lämmetä sen verran..
Onkos se maf aiheuttanut tuollaista lennosta sammumista ..
näyttäs olevan top 10:ssä tuolla yhellä saitilla .. vielä
maininta että 'espesially when cold' ..
jeps ... ei tässä auta muuta kuin jatkaa tutkimista ..
ajonesto ja bensapumppu taitaa olla ykkössijalla tässä
vaiheessa .. maf epäilyjen ohella ..
josko Imatralta
löytys parempi fordi huolto kuin täältä ..
