Sierra ei käynnisty!! Dohc!

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Jubi
Viestit: 58
Liittynyt: 07 Heinä 2005 15:40
Paikkakunta: Lieksa

Viesti Kirjoittaja Jubi »

:roll:

Osa tuli, mut kuis ihmeessä sen osan saa irti?? Yritin irroittaa sen kokonaan aluslevyineen kaikkineen korista mut ei lähde.. Se on korissa kahdella ruuvilla kiinni ja ne on nii perkeleen tiukassa ja toista on joku jo yrittäny nylpätä auki sillä seurauksella että se on jo vähä pyöristyny.. Ja siihen pelkkää osaan ei ollu sopivaa hylsyä.. Minkähän kokoinen siihen kävis?
Miten ootte ottanu sen irti?
"Se on päästänsä vajaa joka Sierralla ajaa!"
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

akkupora käyntiin..
ja ..mikä hylsy? en tajua,kun en näe,..eikö noi ole vaan liittimellä?
ei sieltä mitään junia t...
Jubi
Viestit: 58
Liittynyt: 07 Heinä 2005 15:40
Paikkakunta: Lieksa

Viesti Kirjoittaja Jubi »

janzamar kirjoitti:akkupora käyntiin..
ja ..mikä hylsy? en tajua,kun en näe,..eikö noi ole vaan liittimellä?
Ei sovi akkupora.. :(
Siis se osa mikä pitäis vaihtaa nii se on kiinni sellasessa muovisessa aluslevyssä joka on kiinni kahdella ruuvilla korissa.. Ja se osa on kahdella ruuvilla kiinni siinä aluslevyssä ja ne ruuvit aukee helevetin pienellä hylsyllä..

Kyl on vaikee selittää.. :oops: Mut toivottavasti löytyis joku joka ois ton homman tehny ja muistais vielä.. :shock:
"Se on päästänsä vajaa joka Sierralla ajaa!"
jone
Viestit: 43
Liittynyt: 18 Helmi 2005 12:27

Viesti Kirjoittaja jone »

no kokeile ennen ku irotat sitä vanhaa et lähteekö käyntii tällä uudella osalla niin et turhaan vaihda jos ei siinä vika.. :oops: Minä porasin ne ruuvinkannat sieltä pois kun oli niin ruosteessa et meni kanta pyöreeks..
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

ja muista ettet kärväytä sitä sillain ettet laita sitä lämmönjohtamiseen tarkoitettua tahnaa siihen motuuliin.
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Joo ei varmaan kannata kauaa käytellä irrallaan.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Jubi
Viestit: 58
Liittynyt: 07 Heinä 2005 15:40
Paikkakunta: Lieksa

Viesti Kirjoittaja Jubi »

Joo.. Kokeiltu on.. Ei lähde vieläkää käyntiin :(
Yks huoltomies epäili, että vika ois kampiakselin asentotunnistimessa..??
"Se on päästänsä vajaa joka Sierralla ajaa!"
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

Jubi kirjoitti:Joo.. Kokeiltu on.. Ei lähde vieläkää käyntiin :(
Yks huoltomies epäili, että vika ois kampiakselin asentotunnistimessa..??
Niinhän tuossa aikasemminkin sitä jotkut epäillyt, eli se vaihtoon.
jone
Viestit: 43
Liittynyt: 18 Helmi 2005 12:27

Viesti Kirjoittaja jone »

näköjään samassa järjestyksessä meet ku minäki..
Oireiliko tuo aiemmin silleen et ei lähteny tietyssä lämpötilassa käyntiin eli jossaki 40-50 asteessa.. kuumana ja kylmänä kyllä hyvin..?
Jubi
Viestit: 58
Liittynyt: 07 Heinä 2005 15:40
Paikkakunta: Lieksa

Viesti Kirjoittaja Jubi »

Just.. Ei oireillu mitenkää eilen..
Onkohan kalliski remppa ny toi? :cry:
"Se on päästänsä vajaa joka Sierralla ajaa!"
jone
Viestit: 43
Liittynyt: 18 Helmi 2005 12:27

Viesti Kirjoittaja jone »

Taisin maksaa 15e+postikulut tosta asentoanturista.. Uuden hintaa en tiedä.. :roll:
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Siitäkin kannattaa johdot mittailla ensin, että ovat ok. Ettei tuu turhaan taas ostettua.
Joo ei se varmaan ainakaan enempää 20euroa maksa.
Jos foortilta haet niin tommosella finis numerolla pitäs löytyä:
6859701 Anturi-Kampiakselin ajoitus (CPS) Dohc 8V
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Jubi
Viestit: 58
Liittynyt: 07 Heinä 2005 15:40
Paikkakunta: Lieksa

Viesti Kirjoittaja Jubi »

Jeps..
Tänä aamuna käytetty kampiakselin anturi paikalleen ja auto lähti suoraan käyntiin.. :D
"Se on päästänsä vajaa joka Sierralla ajaa!"
Jumpula89
Viestit: 19
Liittynyt: 10 Syys 2005 22:41
Paikkakunta: ylivieska

kännistys

Viesti Kirjoittaja Jumpula89 »

varmaan kampiakselin asentotunnistimen johto irti.
mulla oli sama ongelma...
Artery
Viestit: 150
Liittynyt: 24 Huhti 2006 14:42
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Artery »

Siis onko startin yläpuolella (eli öljynputsarin alapuolella) oleva pieni musta mötikkä juurikin tuo kampiakselin asentotunnistin? Yhdellä torxilla kiinni? Miten ihmeessä tuon saa irti, ruuvin irroitettua pyörii paikallaan mutta irti ei lähde sitten millään! Asialla olisi pienenpieni kiirus, auto siis Sierra 2.0 Dohc vm. 90.

EDIT: Kyllähän se lähtikin irti, kun vähän vielä voimankäyttöä lisäsi.
Vastaa Viestiin