Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Osa tuli, mut kuis ihmeessä sen osan saa irti?? Yritin irroittaa sen kokonaan aluslevyineen kaikkineen korista mut ei lähde.. Se on korissa kahdella ruuvilla kiinni ja ne on nii perkeleen tiukassa ja toista on joku jo yrittäny nylpätä auki sillä seurauksella että se on jo vähä pyöristyny.. Ja siihen pelkkää osaan ei ollu sopivaa hylsyä.. Minkähän kokoinen siihen kävis?
Miten ootte ottanu sen irti?
janzamar kirjoitti:akkupora käyntiin..
ja ..mikä hylsy? en tajua,kun en näe,..eikö noi ole vaan liittimellä?
Ei sovi akkupora..
Siis se osa mikä pitäis vaihtaa nii se on kiinni sellasessa muovisessa aluslevyssä joka on kiinni kahdella ruuvilla korissa.. Ja se osa on kahdella ruuvilla kiinni siinä aluslevyssä ja ne ruuvit aukee helevetin pienellä hylsyllä..
Kyl on vaikee selittää.. Mut toivottavasti löytyis joku joka ois ton homman tehny ja muistais vielä..
no kokeile ennen ku irotat sitä vanhaa et lähteekö käyntii tällä uudella osalla niin et turhaan vaihda jos ei siinä vika.. Minä porasin ne ruuvinkannat sieltä pois kun oli niin ruosteessa et meni kanta pyöreeks..
näköjään samassa järjestyksessä meet ku minäki..
Oireiliko tuo aiemmin silleen et ei lähteny tietyssä lämpötilassa käyntiin eli jossaki 40-50 asteessa.. kuumana ja kylmänä kyllä hyvin..?
Siitäkin kannattaa johdot mittailla ensin, että ovat ok. Ettei tuu turhaan taas ostettua.
Joo ei se varmaan ainakaan enempää 20euroa maksa.
Jos foortilta haet niin tommosella finis numerolla pitäs löytyä:
6859701 Anturi-Kampiakselin ajoitus (CPS) Dohc 8V
Siis onko startin yläpuolella (eli öljynputsarin alapuolella) oleva pieni musta mötikkä juurikin tuo kampiakselin asentotunnistin? Yhdellä torxilla kiinni? Miten ihmeessä tuon saa irti, ruuvin irroitettua pyörii paikallaan mutta irti ei lähde sitten millään! Asialla olisi pienenpieni kiirus, auto siis Sierra 2.0 Dohc vm. 90.
EDIT: Kyllähän se lähtikin irti, kun vähän vielä voimankäyttöä lisäsi.