No nii =) ..nyt on sitte pähkäilty tämmösen ongelman kanssa kun vaihdoin termostaatin -99 1.6 zetec Focukseen..noo helppo homma se oli ..Mutta
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
tämä on se FYDA moottorinen " ilo ilmata malli " ..termostaatin vaihdon jälkeen lämmöt on normaalissa kun tossa nurkissa hissuksee ajelee, vaan kun lähtee moottoritielle niin parin kilometrin jälkeen lyö lämmöt punaselle- nestettä on ja lämpöö tulee sisätiloihin,painan kytkimen pohjaan ja laskettelen vapaalla muutama sata metriä nii lämmöt on taas normaalit..kunnes taas kiihdyttäessä nousee? ja samalla tempulla uudestaan laskee..?? WTF
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
.. olisko mulla termostaatti väärinpäin ? laitoin sen jousipuoli lohkoon päin ,mutta tossa Ford merkkiliikkeen kirjassa se onkin just päin vastoin tuolla kotelossa eli jousipuoli muovikoppaan päin eli just päinvastoin kuin autoissa termarit yleisesti on . Auto oli merkkiliikkessä alipaine sydeemillä ilmattavana, mutta ei se mikskään muutunu ..alavesiletku on kylmä vaikka lämmöt 120 , ei tee painetta eikä keitä . Johan onkin päänvaivaa...
![Ford :ford:](./images/smilies/icon_ford.gif)