No nii =) ..nyt on sitte pähkäilty tämmösen ongelman kanssa kun vaihdoin termostaatin -99 1.6 zetec Focukseen..noo helppo homma se oli ..Mutta

tämä on se FYDA moottorinen " ilo ilmata malli " ..termostaatin vaihdon jälkeen lämmöt on normaalissa kun tossa nurkissa hissuksee ajelee, vaan kun lähtee moottoritielle niin parin kilometrin jälkeen lyö lämmöt punaselle- nestettä on ja lämpöö tulee sisätiloihin,painan kytkimen pohjaan ja laskettelen vapaalla muutama sata metriä nii lämmöt on taas normaalit..kunnes taas kiihdyttäessä nousee? ja samalla tempulla uudestaan laskee..?? WTF

.. olisko mulla termostaatti väärinpäin ? laitoin sen jousipuoli lohkoon päin ,mutta tossa Ford merkkiliikkeen kirjassa se onkin just päin vastoin tuolla kotelossa eli jousipuoli muovikoppaan päin eli just päinvastoin kuin autoissa termarit yleisesti on . Auto oli merkkiliikkessä alipaine sydeemillä ilmattavana, mutta ei se mikskään muutunu ..alavesiletku on kylmä vaikka lämmöt 120 , ei tee painetta eikä keitä . Johan onkin päänvaivaa...
