Takaiskuventtiili?
Takaiskuventtiili?
Mitä suosittteletta, pitäisi olla mielellään 8mm letkuliitännällä.
Tulisi huohotin puolelle letkujen väliin.
Mitä ja mistä?
Tulisi huohotin puolelle letkujen väliin.
Mitä ja mistä?
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Siksi kun ahtopaine nousee niin ei ala lykkäämään painetta väärään paikkaan eli lohkon sisään.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
takaiskuvennttiili
Siis kun ahdin työskentelee (imusarjassa paine) niin huohotin ei toimi?
Eli huohotus purkaantuu öljykorkin/öljytikun kautta
Eli huohotus purkaantuu öljykorkin/öljytikun kautta

Minkä ajassa voittaa sen matkassa häviää.
Re: takaiskuvennttiili
kannatta laittaa se huohotus juuri sen takia joko ulkoilmaan tai sitten ahtimen imupuolelle,vaikutus ei ole suuri pienessä moottorissa mutta suuremmilla tehoilla vaikutus on suurempi kun imetään kampikammion paineet esim pakopuolelle jolloin alakerta on tyhjiönä ettei moottorin liikeenergiaa kulu siihen että männän täytyy alaspäin mennessään työntää pois tieltään kampikammiossa olevaa painetta.Hoppa kirjoitti:Siis kun ahdin työskentelee (imusarjassa paine) niin huohotin ei toimi?
Eli huohotus purkaantuu öljykorkin/öljytikun kautta
irc voicecoil
Aivan mutta itse teen huohotuksen imusarjaan ja systeemi on suljettu eli tavoiteena saada jonkilainen alipaine lohkon sisään.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
En minäkään halua liata ainakaan ahdinta, välijäähdytintä... höyry kun tiivistyy letkuun ja jäätyy talvella... pikku pikku klimppi irtoaa letkusta ja menee imuilman mukana ahtimeen... No tuskin isoa jälkeä tekee mutta kuitenkin.
No tutkailen mistä löydän.
No tutkailen mistä löydän.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
No omani on tai siis tarkoitus olisi =)
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Re: takaiskuvennttiili
eikös esim. neloskoneessa liiku yhtäaikaa kaksi mäntää ylös ja toiset kaksi mäntää alas jolloin ne kumoaa toistensa "paineet"???voicecoil kirjoitti:kannatta laittaa se huohotus juuri sen takia joko ulkoilmaan tai sitten ahtimen imupuolelle,vaikutus ei ole suuri pienessä moottorissa mutta suuremmilla tehoilla vaikutus on suurempi kun imetään kampikammion paineet esim pakopuolelle jolloin alakerta on tyhjiönä ettei moottorin liikeenergiaa kulu siihen että männän täytyy alaspäin mennessään työntää pois tieltään kampikammiossa olevaa painetta.
Re: takaiskuvennttiili
no joo onhan se noinkin mutta sellasia settejä on myytävänä millä imetään paine pois kammiosta,esim kaarnan cossu taunuksessa on tällanen systeemi ainakin.liekkö sitten tehon takia vai öljyn pakenemisen takia? sitä en tiedä,mutta siinä öljytilasta tulee putki ainakin pakopuolelle.jos joku muistaa paremmin tuon systeemin niin valottakoon asiaa.ja ameriikassa tuntus olevan supraan aika kova sana nuo järjestelmät.HELLbound kirjoitti:eikös esim. neloskoneessa liiku yhtäaikaa kaksi mäntää ylös ja toiset kaksi mäntää alas jolloin ne kumoaa toistensa "paineet"???
irc voicecoil