Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Moro!
Kysymys ois että pystyykö tollaseen -91 clx orioniin vaihtaa erikseen alapallonivelet? Kattelin tuossa ja ihan ku ne olisi kiinteästi kiinni siinä tukivarressa.
Eiköhän ne ole tuossa orionissa samalla lailla kuin mun escossa eli alkuperäiset on niitattu kiinni.
Minullä lähti alkuperäiset irti pienen rälläköinti/poraus/takomis urakan jälkeen.
Niin ja se uusi tulee kiinni pulteilla jotka eivät ainakaan minulla sisältyneet pakettiin.
Regu kirjoitti:Eiköhän ne ole tuossa orionissa samalla lailla kuin mun escossa eli alkuperäiset on niitattu kiinni.
Minullä lähti alkuperäiset irti pienen rälläköinti/poraus/takomis urakan jälkeen.
Niin ja se uusi tulee kiinni pulteilla jotka eivät ainakaan minulla sisältyneet pakettiin.
Nonii sitä mä vähän ihmettelinkin et miks siin on niitit. Mut saako ne sit kuitenkin laittaa pulteilla? Vai pitääkö prässätä? Ostit sä ne pultit sit jostain erikseen?
Nimenomaan jos on alkuperäiset niin ne on niiteillä kiinni, ihan perse homma irrottaa. Tosiaan teettää tuota edellämainittua työtä, ja uudet on sit pulteilla. Minä kun tuohon farkkuun aikoinaan vaihdoin niin tuli pultit mukana. Riippuu kait mistä hakee tai jotain.
zak69 kirjoitti:Nimenomaan jos on alkuperäiset niin ne on niiteillä kiinni, ihan persikka homma irrottaa. Tosiaan teettää tuota edellämainittua työtä, ja uudet on sit pulteilla. Minä kun tuohon farkkuun aikoinaan vaihdoin niin tuli pultit mukana. Riippuu kait mistä hakee tai jotain.
Tuo niittien irrotus ei kyllä mikään vartin homma ole. Ite rälläköin ekaks alapuolelta niitit , mutta ei lähtenyt alapallonivel irti. Jouduin sit Dremelillä nysväämään yläpuoleltakin kannat pois.
Tiedä sitten jos ois saanu senverran ylemmäs, että olis saanu alapuolelta porattua niitä niittejä.
Jarrulevy kannattaa ottaa pois tieltä, niin saa vähän lisää tilaa...