2.0 OHC:n pakosarja...
2.0 OHC:n pakosarja...
Mahtaakos kaikissa foordin 2.0 ohc koneissa olla tismalleen samanlainen pakosarja?
Tarttis saada scorppioon uus pakosarja jostain, kun tossa ensimmäistä putkea siitä irroitettaessa kävikin niinkin mukavasti, että yhestä reiästä meni kierteet, toiseen katkes pultti sisään ja kolmas sitten säilyi ehjänä koska siinä oli pinnapultti ja mutteri sentään...
Katkeileekos noi muut pakosarjan pultit helpolla? Entä kestääkö noi kuusiokolot kuinka hyvin avaamista ettei mene pyöreiks?
Ja sitten vähä offtopic, jos jotain kiinnostaa tommosen scorpparin sisustan osat(penkit ja ovipahvit) niin yksityisviestii vaa, huomiseen mennes tarttis tietää tai lähtee roskiin...
Tarttis saada scorppioon uus pakosarja jostain, kun tossa ensimmäistä putkea siitä irroitettaessa kävikin niinkin mukavasti, että yhestä reiästä meni kierteet, toiseen katkes pultti sisään ja kolmas sitten säilyi ehjänä koska siinä oli pinnapultti ja mutteri sentään...
Katkeileekos noi muut pakosarjan pultit helpolla? Entä kestääkö noi kuusiokolot kuinka hyvin avaamista ettei mene pyöreiks?
Ja sitten vähä offtopic, jos jotain kiinnostaa tommosen scorpparin sisustan osat(penkit ja ovipahvit) niin yksityisviestii vaa, huomiseen mennes tarttis tietää tai lähtee roskiin...
Eiks toi mahda sopia
http://www.martelius.com/exh/160009.htm
Tosin alkaa jo olemaan hintaakin. Mutta tosiaan niin kyllähän tommosen vielä ite pystyis tekemään. Oharin konehuoneessa on sentään jonkun verran tilaa.
http://www.martelius.com/exh/160009.htm
Tosin alkaa jo olemaan hintaakin. Mutta tosiaan niin kyllähän tommosen vielä ite pystyis tekemään. Oharin konehuoneessa on sentään jonkun verran tilaa.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
2.0
Eipä noissa pakosarjoissa ihmeemmin ole eroja paitsi vanhoissa (taunus jne) pakoputki jatkuu sarjalta yhdellä putkella ja uudemmissa (sierra jne) kahden putken kollektorilla.
Jos jostain sattus löytymään alkuperäinen Ford:in valurautainen racing pakosarja niin olispa hieno. Virtausominaisuudet noin peltisarjan luokkaa.
Jos jostain sattus löytymään alkuperäinen Ford:in valurautainen racing pakosarja niin olispa hieno. Virtausominaisuudet noin peltisarjan luokkaa.
Minkä ajassa voittaa sen matkassa häviää.
No empä lähtis ainakaan riskillä koittaan tommosta ku ei mitään varmuutta sopisko se edes lähellekkään...
Nyt on ainoona vaihtoehtona ostaa uus(purkuulta) vakiopakosarja, nyt vaan huolestuttaa että montako kierrettä menee kannesta ja monta pulttia sinne katkee sisään... ei niinkun ole mikään ameriikan temppu siellä tehtaalla käyttää pinnapultteja muttereiden kera noitten kuusiokolopulttien sijaan.
Menee pian koko kone vaihtoon jos tollanen kierteiden meno ja pulttien katkeilu jatkuu...
Tuntuu aina tapahtuvan foortin kanssa että yks vika johtaa aina uuteen kun sitä korjaa.
Nyt on ainoona vaihtoehtona ostaa uus(purkuulta) vakiopakosarja, nyt vaan huolestuttaa että montako kierrettä menee kannesta ja monta pulttia sinne katkee sisään... ei niinkun ole mikään ameriikan temppu siellä tehtaalla käyttää pinnapultteja muttereiden kera noitten kuusiokolopulttien sijaan.
Menee pian koko kone vaihtoon jos tollanen kierteiden meno ja pulttien katkeilu jatkuu...
Tuntuu aina tapahtuvan foortin kanssa että yks vika johtaa aina uuteen kun sitä korjaa.
-
- Viestit: 692
- Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
- Paikkakunta: Kausala